Gość TOMBU Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam,mam dwa pytania Corsa C 2001 1-czy sworzeń wahacza jest w jakiś sposób przykręcony czy przynitowany do wahacza(chodzi o koszty wymiany) 2-czy po wymianie sworznia trzeba ustawić zbieżność. poprawiłem ortografie/zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 sworzeń wachacza jest w jakiś sposób przykręcony czy przynitowanyJest nitowany do wahacza,ale kupując nowy sworzeń w komplecie masz śruby którymi zastępujesz nity. czy po wymianie sworznia trzeba ustawić zbieżność. Nie trzeba.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Besiek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Nie trzeba. Oj tutaj bym się z Tobą nie zgodził, u mnie po ostatniej wymianie obu sworzni kierownica przy jeździe na wprost była skręcona o jakieś 1-2 cm, po ustawieniu zbieżności wszystko wróciło do normy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 To mi powiedz jaki wpływ ma wymiana sworznia wahacza na zbieżność.Szybciej kąty by poleciały niż zbieżność.Nigdy po wymianie tegoż elementu w żadnym samochodzie nie robiłem zbieżności i zawsze wszystko było ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 U mnie po wymianie sworznia też rozjechała się geometria i trzeba ją było robić....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wiesz daro, to tak jak wymieniając choćby końcówkę, którą potem wkręcasz o tą samą ilość obrotów i na teorię niby powinno być dobrze W rzeczywistości jest inaczej. Delikatnie inny odlew, inna długość, delikatne przesunięcie na otworze i nie jest już tak samo. Może być w miarę dobrze ale wcale nie musi. Po wymianach elementów w ukł. kierowniczym lub zawieszenia zaleca się przynajmniej sprawdzić kąty/zbieżność.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.