Skocz do zawartości

Wymiana przepustnicy? Pilne- Kilka pytań


Gość chrzanu

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro muszę wymienić przepustnicę którą już zakupiłem i mam kilka pytań co do jej wymiany.

1) Czy można ją wymienić samemu bez koniecznej jazdy do warsztatu?

2) Jeżeli odłączę kostkę od starej i podepnę ją do tej nowej przepustnicy wszystko będzie działać? Nie będzie trzeba podpinać pod komputer? (Pytam się bo nie znam się na tych rzeczach)

3) Z przepustnicy odchodzą chyba 4 przewody które są umocowane na jakieś zaciski które nie maja śrub tylko jakieś dziurki czy coś. Albo się źle przyjrzałem bo nie widziałem żadnych śrub na tych zaciskach. Wiec co z nimi? Jak je zdjąć i założyć ponownie?

 

Prosze o szybką pomoc ponieważ chcę ją wymienić jutro rano samodzielnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie podałeś symbolu silnika a ten link tyczy się silnika X18XE, ale może Ci to pomoże. Znajdziesz tam dokładny opis demontażu i czyszczenia (to akurat Ciebie nie interesuje):

http://www.instalacjebudowlane.pl/obrazki/auto/przepustnica_x18xe1.pdf

A pod tym linkiem znajdziesz tutorial z elektronicznym pedałem gazu i demontażem przepustnicy:

http://www.megaupload.com/?d=L8ARQU0Y

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jutro muszę wymienić przepustnicę którą już zakupiłem i mam kilka pytań co do jej wymiany.

1) Czy można ją wymienić samemu bez koniecznej jazdy do warsztatu?

Tak.

 

2) Jeżeli odłączę kostkę od starej i podepnę ją do tej nowej przepustnicy wszystko będzie działać? Nie będzie trzeba podpinać pod komputer? (Pytam się bo nie znam się na tych rzeczach)

Odłączaj śmiało.

 

3) Z przepustnicy odchodzą chyba 4 przewody które są umocowane na jakieś zaciski które nie maja śrub tylko jakieś dziurki czy coś. Albo się źle przyjrzałem bo nie widziałem żadnych śrub na tych zaciskach. Wiec co z nimi? Jak je zdjąć i założyć ponownie?