Gość Signum 1.9 CDTI 2006 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 wcześniej miałem astrę II 2.0 DTI i aku również wytrzymał 8 lat oczywiście oryginał oplowski. słyszałem też od mechanika że to może być problem ze stacyjką a przejżę i wyczyszczę połączenia. dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maximart Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam Mam ten sam problem i jest jeszcze jedna metoda ,zamiast otwierać drzwi można (jak się wszystko zapali jak na choince) wcisnąć przycisk świateł awaryjnych też pomaga. Ale jak już zgaśnie wszystko to dupa i trzeba zgasić silnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Zazwyczaj zaczyna się od problemów z masą. Komputer podaje impulsy wyzwalające zadziałenie przekaźników poprzez podawanie masy (w większości przypadków). Trezba po kolei sprawdzić połączenia masowe a jest ich wiele. Te od zegarów są częściowo pod nimi i chyba na kolumnie kierownicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maximart Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Kurde to trzeba wszystko rozbebeszyć, a na dodatek kierownica zaczeła skrzypieć znaczy tylko w pewnymmomencie przy skręcaniu ,nie wiem o co chodzi . Kolega powiedział ,że trzeba wymienić jakąś taśmę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Nie koniecznie taśmę tylko nasmarować elementy tracę o siebie przy taśmie i ewentualnie lekko przesunąć od krawędzi rolki nawinietą taśmę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Signum 1.9 CDTI 2006 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 o jaką taśmę chodzi i gdzie ona się znajduje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 W CIM na kierownicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Signum 1.9 CDTI 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 kupiłem nowy aku ok. 1 grudnia i od tej pory defekt pojawił się 2 razy, czyżby to nie chodziło o napięcie? fachowiec powiedział że to może być coś ze stacyjką? a błędów żadnych nie pokazuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Chodzi o przerwę w obwodzie. Jeśli byłoby na zasilaniu wszystko zrobiło by się w ciemno i pojawią się błędy w dużej ilości. Samo opadnie wskazówek bez błędów to wg mnie problem wewnątrz zegarów które nie są nadzorowane przez sterownik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.