Skocz do zawartości

Corsa 1.3 cdti nieodpala po dłuzszym postoju.


Gość buzz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie sprawdziłem kompresje na silniku i teraz wyszła całkiem poniżej normy na 1szym 15 bar na 2gim 8 na trzecim 4 a na ostatnim już 1, po zalaniu oleju odpaliła od strzała i ciśnienie skoczyło ale dalej nie na tyle ile powinno przypominam ze wtryski i pompę wymieniłem, czujniki także te na schemacie, także co teraz może być przyczyna pierścienie głowica?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znałazłem odpowiedz na tą usterke z forum corsy ocfc tu ją wklejam ;i sam też mam ten problem jak ktoś wie niech zrobi foto tego zaworka i wkleji fotke tu co ;

 

nawiazuje do tematu ciezkiego odpalania silnika cdti po dłuższym postoju! winą dużych trudnosci w odpalaniu nie sa żadne turbiny ani wtryski ani czujniki tylko wadliwie dzialajacy zawór regulacji ciśnienia oleju w pompie olejowej! w silniku 1,3 CDTI znajduje się on pod sprężarką klimatyzacji (na imbus 5) wytwarza się zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym oleju i nadmierne cisnie krzyczymy na forum, a jak ktos juz prosi o poprawienie posta to to robimy...nie uchyla zawory powodując zanik ciśnienia sprężania!

Ostatnio zmieniony przez kicaj Nie Sty 31, 2010 10:32,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część

 

Przeczytałem i niestety nie mogłem się powstrzymać od komentarza:

 

Kolego kamil19603....nie cytuj tych bzdur bo jeszcze ktoś pomyśli że to prawda :"

 

" wytwarza się zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym oleju i nadmierne cisnie krzyczymy na forum, a jak ktos juz prosi o poprawienie posta to to robimy...nie uchyla zawory powodując zanik ciśnienia sprężania! " "

@Ciśnienie sprężania w cylindrach nie ma związku z ciśnieniem oleju ( oczywiście olej musi być w silniku i właściwe ciśnienie aby nie uszkodzić silnika , i mocny akumulator żeby obrócił silnik z właściwą prędkością !!!gdyby ktoś chciałby np. robić pomiar sprężania , Obciążenie od pompy oleju możne tylko zafałszować wyniki .@

 

Kolego

buzz" sprawdzenie kompresji dokonuje się na ciepłym rozgrzanym silniku ! `15 bar ?? 1 bar ?? ) Twoje wyniki świadczą o zatarciu silnika albo o uszkodzonym gwincie świec żarowych lub poluzowaniu się wtryskiwacz lub inne..... Silnik o tak dużej różnicy pomiędzy cylindrami kwalifikowany jest do naprawy albo do wymiany, a może to błąd pomiaru??@ :)

 

Pozdrawiam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moj problem znikł po założeniu zaworka zwrotnego na przewod paliwowy poprostu paliwo mi sie cofało a teraz auto pali na dotyk :)

mógłbyś napisać coś więcej, co to za zaworek? jaki przekrój ma? może to coś takiego? LINK ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tutaj link do zaworka zwrotnego http://www.google.pl/images?q=zaworek+zwrotny+paliwowy+foto&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=gyWyTPy_KIjNswagy9C_DQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCwQsAQwAA&biw=1680&bih=836 wybór jest ogromny ale zadanie tylko jedno nie dac się cofnąć paliwu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Gość okkristofer

Witam.Posiadam Opla Corse 1.3 cdti. 2003 rok.Problem polega na tym ze auto nie pali na dotyk tylko trzeba chwile podpiłować, Gdy postoi 1 dzień auto nie odpala.Akumulator sprawdzony, ładowanie tak samo, po założeniu nowego akumulatora dalej to samo.Świece żarowe sprawdzone wszystkie sprawne.Przypominam ze jest środek lata wiec i tak powinien bez nich odpalić.Ciśnienie nas wiecach sprawdzone prawidłowe.Pompa paliwa podaje paliwo.

Mechanik mówi,że konieczna jest wymiana pompy wtryskowej, ale nie mamy pewności czy po jej wymieniu będzie ok.Co jeszcze można sprawdzić wymienić zęby odpalał.Proszę o poradę.

 

 

 

Witaj. Ja mam podobny problem w Merivie, ale doszlem do tego że cisnienie na szynie spada do zera i trzeba dluzej kręcic by pompa dobila cisnienia, ale jeszcze nie wiem co odpowiada za tą sytuacje, czy jakis zawor, czy wtryski upuszczaja, Pozdrawiam, sprawdż cisnienie na szynie podczas odpalanie i postoju silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności