Skocz do zawartości

Szarpie na IV i V biegu na obrotach około 2 tys.


Gość hakirim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam Kadzia sedana 1.4S 75KM z LPG, ostatnio zauważyłem, że gdy jadę na 4 i piątym biegu (najbardziej odczuwalne) kadzio leciutko szaarpie 2tys w górę i słabo wkręca się na obroty, na niższch biega tego nie czuć i niby wszystko jest ok. Myślałem, że to filtr gazu jest zapchany, ale żeby to sprawdzić przełączyłem na benzynę i jest to samo. Mam wrażenie, że ma to związek z tym, że dwa dni temu dolałem 2l oleju (było na dniee) Lotos City GAS a zalewany był zwykły City i po tym manewrze zaczęły się dziać dziwne rzeczy (falowanie obrotów na gazie w dużym zakresie, i jakby trochę ciężej go zapalić

) może to mieć jakiś związek? W czym może być problem? Proszę o pomoc bo jestem zielony, przeszperałem wiele tematów ale nie znalazłem zbyt zbliżonych do mojego problemu.Pozdrawiam wszystkich.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że ma to związek z tym, że dwa dni temu dolałem 2l oleju (było na dniee)

Jak czytam coś takiego, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera :wink:

Sprawdź podciśnienia, świece (kiedy były wymieniane), kable WN.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam coś takiego, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera :wink:

Sprawdź podciśnienia, świece (kiedy były wymieniane), kable WN.

Mi też, nie wiedziałęm, że bierze tyle oleju albo też troszkę się zagapiłem przyznam, bo nie dawno go kupiłęm i jeszcze go nie znam. 8)

Dziś jeździłem i znowu mi szarpie, na 1 i 2 nie czuć a na 3 już trochę a potem na 4 i 5 czuć takie bardzo lekke ale wyraźne szarpanieprzy około 2,5 tys obrotów a potem na wyższych już jakby się uspokaja ale słabo się wkręca.

Przeczytałem wiele tematów i właśnie nie wiem jak sprawdzić wymienione rzecz tj. kablr WN podciśnienie i świece? Może jakaś mała podpowiedź jestem trochę zielony, proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hakirim,