Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 mam problem byłem na przeglądzie samochodem i stwierdzono u mnie luzy na listwie kierowniczej moje pytanie czy ktoś miał juz taka sytuację?? czy da sie zlikwidować luz czy listwa jest do wymiany? jakie sa koszty wymiany czy nowa czy u zywana??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 kupujac uzywka mozesz trafic na to samo co ty masz nowa zas kosztuje troche wiecej dylemat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-328721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Lepiej wydać raz a więcej na dobrą cześć niż "dwa razy tanio" na używkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-328661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 a jak sprawdzić czy to jest listwa czy tylko drążki kierownicze?? w serwisie mi powiedzieli że mogą to być drążki kierownicze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-328369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Jedź do dobrego mechanika to ci sprawdzi bo ciecie w serwisie to na niczym sie nie znają zazwyczaj poza wymianą klocków a i to potrafią spaprać. Ja miałem też luzy na maglownicy i u mnie sprawdzali to trzymając koła i wykonując szybkie ruchy kierownicą w obie strony. Ponieważ jest to nie tania sprawa więc zasięgnąłem opinii 2 różnych mechaników. Poza tym czuć to na kierownicy-jak skręcałem koła do oporu to miałem wrażenie, że mogę skręcić koła dużo bardziej niż w zwykłym aucie hehe i ogólnie mało precyzyjny był układ-wkurzałem się że w fiacie brata kiera chodzi 100% fajniej:) Koszt nowej maglownicy to jakieś 3000zł. Regenerowana to jakieś 600-700zł ale trzeba uważać bo można trafić na coś co wytrzyma 3 miesiące(odradzam np zakład w warszawie na jelonkach). Ja zdecydowałem sie na używkę-kupiłem za 300zł maglownicę z rozbitka o przebiegu 60 tys. km Miałem trochę szczęścia bo trafiłem na część z pewnego źródła i jestem zadowolony. WAŻNE: zanim kupisz sprawdź jakiej firmy maglownicę masz obecnie: TRW czy DELPHI bo musisz kupić taką sama jak masz-nie są zamienne i można się wpędzić w koszta. Co ciekawe koszt wymiany u mnie przekroczył koszt części(żeby to wymienić podobno trzeba podnośić silnik)- zapłaciłem 470zł w tym zbieżność czyli łącznie koszt operacji wyniósł mnie 770zł.Pocieszające jest to, że w sumie to można z tym jeździć i nie ma to jakiegoś bardzo wielkiego wpływu na jazdę więc można spokojnie poszukać części i zebrać odpowiednią kaskę powodzenia P.S. w przypadku kupna używki najlepiej pokazać część komuś kto się zna -warto zwrócić uwagę na ewentualne plamy oleju na gumach bo wszelkie wycieki dyskwalifikują część   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-328300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 A jak ci sie obiawiał ten luz??? u mnie słychać stuki przy jechaniu po nierównej nawierzchni!! natomiast na boki nie ma nic wyczuwalnego!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-328245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Jak stuki to wydaje mi się że nie od maglownicy tylko prędzej od końcówek drażków-zwłaszcza jeśli się to dzieje przy ruszaniu ze skręconymi kołami, ale ekspertem nie jestem:). U mnie w każdym razie nic nie stukało.Tylko tak jak pisałem czułem ogólną nieprecyzyjność układu, i "myszkował" mi przód na krótkich poprzecznych nierównościach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-328199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witam, u mnie tez slychac stuki i czuc na kierownicy tak jakby miala gdzeis luz. Ale nie jestem pewien czy to listwa. Wymienile koncowki drazkow, gorne mocowanie amortyzatorow i dalej to samo. A od jeszcze innego mechanika slyszalem ze to moga byc amortyzatory. Sam juz nie wiem, jak ktos cos sie dowie to dajcie znac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-328184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Posprawdzane i nic nie wykazało a stuki dalej sie pojawiają nie ma ktoś schemacika zawieszenia przedniego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-326586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Chris, czy twój opel jest po jakiejś stłuczce lub walnięciu w dziure i mogło się dostać zawieszeniu? Na 4 stronie tego tematu jest mój opis usuniecia stuków,moze u ciebie jest to samo? http://forum.opel24.com/dzwiek-przy-skrecaniu-kolami-vt6421,30.htm?sid=08faf60d4410667d8c1d0b156cfece32#68520 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3309-listwa-kierownicza/#findComment-326526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.