Gość danpe_ Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam W mojej Astrze F sedan ('95) padl alternator, ale zanim padl to podał mi do instalacji ponad 15V, szlag trafił kilka żarówek i centralny zamek, tzn spalił się bezpiecznik, ale wymiana na nowy nie pomogła, zamek jest martwy. Tutaj potrzebuję pomocy: może mi ktoś opisać po kolei w kilku krokach co i w jakiej kolejności sprawdzić i jak się to sprawdza? Dysponuję multimetrem i próbnikiem zrobionym z LED i długopisa :-) Na razie doszedłem do ładu z alternatorem (zmieniłem na inny), wymieniłem bezpiecznik, nie znalazłem jednak przekaźnika. Zamek centralny prawdopodobnie fabryczny. zmieniłem tytuł/zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33180-du%C5%BCe-napi%C4%99cie-15v-w-diagnozie-usterki-centralnego-zamka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zobacz czy prąd do niego dochodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33180-du%C5%BCe-napi%C4%99cie-15v-w-diagnozie-usterki-centralnego-zamka/#findComment-52322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.