Skocz do zawartości

Duże napięcie-15V- w diagnozie usterki centralnego zamka


Gość danpe_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W mojej Astrze F sedan ('95) padl alternator, ale zanim padl to podał mi do instalacji ponad 15V, szlag trafił kilka żarówek i centralny zamek, tzn spalił się bezpiecznik, ale wymiana na nowy nie pomogła, zamek jest martwy.

Tutaj potrzebuję pomocy: może mi ktoś opisać po kolei w kilku krokach co i w jakiej kolejności sprawdzić i jak się to sprawdza? Dysponuję multimetrem i próbnikiem zrobionym z LED i długopisa :-)

 

Na razie doszedłem do ładu z alternatorem (zmieniłem na inny), wymieniłem bezpiecznik, nie znalazłem jednak przekaźnika.

Zamek centralny prawdopodobnie fabryczny.

 

 

zmieniłem tytuł/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności