Gość danpe_ Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam W mojej Astrze F sedan ('95) padl alternator, ale zanim padl to podał mi do instalacji ponad 15V, szlag trafił kilka żarówek i centralny zamek, tzn spalił się bezpiecznik, ale wymiana na nowy nie pomogła, zamek jest martwy. Tutaj potrzebuję pomocy: może mi ktoś opisać po kolei w kilku krokach co i w jakiej kolejności sprawdzić i jak się to sprawdza? Dysponuję multimetrem i próbnikiem zrobionym z LED i długopisa :-) Na razie doszedłem do ładu z alternatorem (zmieniłem na inny), wymieniłem bezpiecznik, nie znalazłem jednak przekaźnika. Zamek centralny prawdopodobnie fabryczny. zmieniłem tytuł/zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zobacz czy prąd do niego dochodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.