Skocz do zawartości

głośna praca silnika na zimno 2.0dti


Gość miketds

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mój problem a może to normalne(czekam na odpowiedzi

)polega na tym że silnik po nocy przy +15stopniach(auto dopiero kupiłem)według mnie bardzo głośno pracuje i chyba jest troszke słabsze.Kiedy się rozgrzeje chodzi bardzo ładnie i miękko.Auto na ciepłym silniku świetnie przyspiesza.Dodam jeszcze że zaraz po kupnie również słabo odpalało tzn.po 2-4sec.ale założyłem u elektryka oddzielne,mechaniczne załączanie świec żarowych.Teraz wygłąda to tak:wsiadam do auta rano 3-4sec podgrzewam świece i pali od strzała,tylko ta praca chyba za głośna.Kiedy auto złapie troszke temperatury tj po10km(chyba walnięty termostat)praca silnika to poezja dla uszu.Samochód podobno jest na półsyntetyku shella Diesel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien olej na inny

zmien zarniki swiec

opel ma to do siebie ze zaczyna grzac ponizej 5 stopni

to ze nie chcial odpalic to pewnie starych zarnikow

to co zrobiles to tzw oszustwo :?:

 

robi sie to inaczej

wgrywa sie odpowiedni program w ASO

grzanie zaczyna sie w wyzszych temperaturach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece są wymienione,a co do oszukania sterownika świec żarowych to co z nim nie tak.Sam podaje informacje kiedy mają się podgrzać.nie przegrzewam ich zbyt długo 2-4sec.Ważne że silnik zapala od strzała.Również co ma do tego olej shella.Podobno to świetny olej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MObil ,GM ,Castrol itd itp

zadne lotosy i tanie oleje z polki shella

 

oczywiscie polsntetyki skoro taki juz masz zalany

a szkoda bo powinien spokojnie latac na pelnym syntetyku przez 300000-400000 kmow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem pewnie masz racje ale olej shell helix diesel 10w40 jest najdroższy(czyt.niekoniecznie najlepszy) z tych wszystkich olejów które wymieniłeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy gdzie sie kupuje :?:

 

cena tez nie ma tutaj wplywu

co sam zauwazyles

drozszy nie oznacza lepszy

shell wywindowal ceny od czasu ferreri w F1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok,a teraz takie pytanie.Co by było jakbym przeszedł na pełny syntetyk.dodam,że auto ma oryginalnie 191tkm,wizualnie silnik nie ma żadnych wycieków,fajnie jedzie tylko ta praca głośna na zimnym.Może pełen syntetyk jest też tutaj wyjściem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze zaszkodzi ale nie musi

sa dwie szkoly

jedna mowi ze wyplucze nagar i rozszczelni silnik

druga ze nie

 

ja nigdy tego nie robilem i nie polecam osobiscie nikomu

dmucham na zimne :D

a kazdy robi jak chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności