Gość jacek.aniol Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam wszystkich, mam problem z czujnikiem wałka rozrządu. Problem jest następujący: zapala się check i silnik chodzi w trybie awaryjnym, znaczy rozkręca się do 4500 obrotów. Po wymianie czujnika na drugi problem znika na jakiś czas, dzień, tydzień aż znowu zapali się check. Mogę założyć stary czujnik i check zgaśnie znowu na jakiś czas. Po podłączeniu się pod komputer przy błędzie tegoż czujnika pisze m.in,że czujnik może tracić na kilka sekund impulsy, rozumiem to w ten sposób, że przez kilka sekun czujnik nie widzi koła wałka rozrzadu i komputer włącza tryb awaryjny. Proszę o rady, byćmoże ktoś miał taki problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 jak wstawiles tani zamiennik to tak niestety bywa pisano jzu o tym wiele razy na forum jak zmieniac to na oryginal o kablach tego czujnika tez pisano wieloktornie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Witam wszystkich, mam problem z czujnikiem wałka rozrządu. Problem jest następujący: zapala się check i silnik chodzi w trybie awaryjnym, znaczy rozkręca się do 4500 obrotów. Po wymianie czujnika na drugi problem znika na jakiś czas, dzień, tydzień aż znowu zapali się check. Mogę założyć stary czujnik i check zgaśnie znowu na jakiś czas. Po podłączeniu się pod komputer przy błędzie tegoż czujnika pisze m.in,że czujnik może tracić na kilka sekund impulsy, rozumiem to w ten sposób, że przez kilka sekun czujnik nie widzi koła wałka rozrzadu i komputer włącza tryb awaryjny. Proszę o rady, byćmoże ktoś miał taki problem Kup GM za 300 zeta , a nie zamiennik za 60-100zeta i będzie git.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamcio19 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Kolego radziłbym Ci zainwestować okablowanie tego czujnika:) Ostatnio dostałem Viki x18xe w której ojciec wymienił 2 czujniki (a że za pierwszy zapłacił 500 zł w aso a drugi 300 w warsztacie to zostawił oba w domu).... Ostatnio znowu zapalił się błąd 0340 - wiadomo o co chodzi - z ciekawości zajrzałem tam i okazało się, że po pierwsze wtyczka była w opłakanym stanie, po 2gie kabel był ułamany w połowie długości... Idąc za ciosem wymieniłem te czujniki (poprzednie, rzekomo uszkodzone) i oba są sprawne! Co za tym idzie, wymieniając czujnik wymień kabel, albo lepiej, najpierw wymień kabel, a następnie wymieniaj czujniki:D Pzdr, Kml   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloniol Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 panowie ten czujnik i jego okablowanie znajduje sie koło alternatora ja wzoraj wymieniałem termostat i jak go wyciągnąłem to strumień płynu chłodniczego poleciał na te kostki i po godzinie zapalił sie check engine a dzisiaj z rana ujechałem 10 kilometrów samochod zgasł i juz wiecej nie dało sie go odpalic POMOCY   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Dostanie Ci się bura za "te kostki" od speców , bo czujnik ma wtyczkę . Na początek sprawdź w poradach odczytywanie błędów na "spinacz" i zapisz kody błędów . To może być tylko zbieg okoliczności , że akurat teraz zdechło autko . Wtyczka musi być szczelna i odporna na warunki atmosferyczne(deszcz itp) i sprawdź czy nie jest przytarta. Co prawda w nowszych modelach podobno na spinacz już się nie da , ale w II - ce to chyba jeszcze można (zgaduję)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasha Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 W B można na spinacz. Ale nie o tym, sprawdź te błędy i zobacz czy przypadkiem nie masz wywalonego czujnika położenia WAŁU KORBOWEGO a nie wałka rozrządu. Dwa różne ale padają w zasadzie jeden po drugim i komputer błędnie je diagnozuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.