Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Borykam się z obrotami w moim astrolocie chyba już ze miesiąc.Jakiś czort chyba wlazł w ten samochód.Na benzynie 4000-4500 obroty na jałowych oczywiście,na lpg 2000 wyje jak szalony.Jest tysiące tematów o obrotach tu i tam ale na mój chyba nie ma.

 

Czy prawidłowy stan rzeczy jest gdy zatykam wloty powietrza w bandurze filtra obroty idą w górę jakbym pedał gazu w podłogę wciskał?

 

Pomiar rezystancji silnika krokowego i tps mieści się w skali ohmów od- do,chyba są dobre na moje oko.

 

Czy może gdzieś mi furgać lewizna w dolocie?

 

Czy sczytane błędy z kompa mówią zawsze o usterce danego podzespołu czy nie?

pomożecie?

 

Zmieniłem tytuł na czytelny/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

Pierwsze co to jak pisałeś temat to jest taka funkcja "silnik" i należy wybrać jaki masz bym teraz nie pytał Jaki masz silnik :piwo::piwo:

Czy zczytane błędy z kompa mówią zawsze o ustrce danego

podzespoła czy nie?

A sczytałeś ?? powiedz jakie są błędy

Pomiar rezystancji silnika

krokowego i tps mieści się w skali ohmów od- do,chyba są dobre na moje oko.

Podaj wynik pomiaru. Mamy speca od tych spraw

Sprawdził bym wężyki podciśnieniowe no i czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-50517
Udostępnij na innych stronach

Motor C18NZ LPG 8V.

 

silniczek krokowy 51ohm a-b

b-c 51ohm

 

tps A-B 6000

B-C 1600 zamknieta

B-Z OTWARTA 7000 z groszami

 

Pod kompa będe podłaczał jutro pewnie

tz dzisiaj

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-50515
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

W tym silniku możesz sam odczytać błędy

http://opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bdow.html

Radzę sprawdzić te podciśnieniowe wężyki. One dają wysokie obroty i czasem falują

Oczywiście nie wykluczam silniczka krokowego bo on też to robi

Wstawię model silnika do tytułu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-50513
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak od czasu do czasu, może nie 4500 ale do 3000 dochodzi, mam kulejący TPS. Jak występuje to zjawisko to gaszę silnik i kilkakrotnie energicznie naciskam na pedał gazu po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok. Ponieważ dzieje się tak nie często więc na razie olewam temat. :piwo: Spróbuj czy u Ciebie ten myk da efekt, nie jest to rozwiązanie problemu, ale przynajmniej będziesz wiedział czy to TPS.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-50462
Udostępnij na innych stronach

Heh panowie nie pomaga wciskanie pedału gazu.A wczoraj zgasł i już niechce zapalić ni na pb i lpg.Lipa

 

Mój silnik krokowy miał 51ohmy,czy mógł on się zatrzymać w takiej pozycji że nie puszcza powietrza i nie da się uruchomić auta.

Czy musi tak być w puszce filtra jak zatykam wloty powietrza obroty drastycznie idą do góry?

 

akumulator może być winny moich usterek?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-50139
Udostępnij na innych stronach

czy mógł on się zatrzymać w takiej pozycji że nie puszcza powietrza i nie da się uruchomić auta.

Jeśli się spalił lub nie dostaje w ogóle sygnału od ECU to tak ale wątpie, jeśli chcesz się upewnić to poprostu pomierz przewody od ECU do wtyczki na przejście i tyle.

 

Masz tam jakieś błędy :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-50053
Udostępnij na innych stronach

Witam.Odłączyłem krokowca i połowa obrotów mniej z 4000 do 2000.Z tego wynika że krokowy do wymiany,już zamówiłęm zobaczymy. :wink:

Czy lpg kożysta w/w silniczka?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-49995
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałem swój problem z obrotami,walczyłem trzy popołudnia"praca" :drunk: .

Wywaliłem egr był mechaniczny wiec zaślepka uszczelka i dokręcić.Kupiłem silnik krokowy nie działał przeprosiłem stary.

 

Nie wiem czy komuś to pomoże ale ten trzpień w silniczku jest na samym końcu wkręcany,pozwólcie mu się wykręcić da się go wkręcić później w środku,u mnie chyba to pomogło no i zaślepienie egr.teraz obroty 900-1000 i jest git.

 

można zamykać...

 

Wstawiłem w temacie "Problem obrotów rozwiązany'' by było wiadomo że podałeś rozwiązanie problemu/ andrzej_n55

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33339-4000-obrot%C3%B3w-na-ja%C5%82owym-i-nie-spadaj%C4%85/#findComment-49242
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności