Skocz do zawartości

tylnia półoś omega B


Gość leewy102

Rekomendowane odpowiedzi

Niby nie powinny być w A inne

przy czym jedno rozróżnienie istnieje odnośnie różnej pojemności

i możliwe są po dwie długości kpl półosi przy jednym motorze (kryterium abs bądź bez)

bez wzgl. czy jest to sedan czy kombi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę zonk był

zważywszy choćby na fakt

że numeracja wałka napędowego (gołej półosi - bo o takiej mówię)

potrafi się pokrywać również w epc, biorąc pod uwagę różne silniki w obu nadwoziach A.

 

Jeśli tyczy B

biorąc pod uwagę takie same silniki, rozróżnienie tyczyć może samych przegubów

a wałki mimo kilku nr - krosują się jak nie w epc to w innym programie

i chyba powinno coś z tego wyjść

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam juz cześć i jest taka sama jak ta przy aucie tylko jeszcze mam pytanie czy ona jest mocowana tylko na sróby do kola czy jeszcze przy dyferencjale jest jakies zabezpieczenie a jesli tak to jakie i jak sobie z tym poradzic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności