Skocz do zawartości

VIVARO 1,9 DTI brak mocy!


Gość marcin64sh

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin64sh

Witam forumowiczów. posiadam opla vivaro z silnikiem 1,9 DTI o mocy 100 km. problem polega na tym ze jak zapale samochod swieci kontrolka od swiec zarowych. samochod kopci na czarno, przy obrotach 2.5 tys. przebiera strasznie i brakuje mu mocy, kompletnie zero mocy. po podlaczeniu do komputera pokazuje blad czujnika sterownia turbiny. Wymieniona ostala pompa podcisnienia bo dawała slabe cisnienie. moze ktos mial taki problem to prosze o wskazowki. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

po podlaczeniu do komputera pokazuje blad czujnika sterownia turbiny. Wymieniona ostala pompa podcisnienia bo dawała slabe cisnienie.

I jaki efekt po wymianie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 jest taki silnik... bo mam taki sam... po 2 miałem ten sam problem...

problemem tutaj jest pompa vacum... zadne zawory egr nic... pompa nie daje cisnienia na zawor egr i dlatego niema mocy...nie kupowalem nowej pompy obszedlem to dookoła... pompa ma dwa wyjscia. tak ? na hamulce i na egr o ile sie nie myle... podłączylem zawor egr i wspomaganie hamulców do jednego podjescia. i działa(uprzedzam ze to nie jest bezpieczne wyjscie z sytuacji... oczywiscie to jest obejscie problemu.... niema innego wyjscia jak kupic nową używaną:beer: pompe vacum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin64sh

kupilem nowa uzywana pompe vacum i niestety dalej brak mocy:(

 

a teraz pojawil sie problem taki ze ciagle pali mi bezpiecznik ktory w instrukcji obslugi podpisany jest tak :Zegar / ooewietlenie kabiny /

radioodtwarzacz jeszace dobrze go nie wloze i juz jest spalony:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

posiadam opla vivaro z silnikiem 1,9 DTI o mocy 100 km.

po 1 jest taki silnik... bo mam taki sam...

Fabryczne oznaczenie tego silnika to 1,9 TD-100KM lub 85KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

pokazuje blad czujnika sterownia turbiny

Wymieniona ostala pompa podcisnienia bo dawała slabe cisnienie.

Hmmm

 

Wymieniłeś pompe good, a teraz spróbuj ten czujnik

 

Czujnik DOŁADOWANIA turbiny znajduje się z tego co pamiętam stojąc przodem do silnika po jego prawej stronie zawieszony na obudowie ECU w okolicy przekaźnika świec żarowych. Dwa przewody do niego dochodzą gumowe + wtyczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności