Skocz do zawartości

Tarcie w tylnym kole przy hamowaniu..


Gość tomko1969

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , posiadam astre 2 benzyna ,i mam problem przy hamowaniu. Otoz gdy hamuje w tylnych kołach coś zaczyna trzeć ,. W kolach z tyłu sa bebny. Bylem u mechanika ,kazal mi kupic szczeki . Gdy je przynioslem po rozkreceniu kola okazalo sie ze szczeki sa dobre . cos przeczyscil i przestalo trzec . Ale juz na drugi dzien znow zaczelo i niewiem co robic , Do mechanika nie wroce bo on sam niewie juz co jest grane , . Moze ktos juz miał coś takiego u siebie . powiem jeszcze ze nie dawno w jednym kole z tylu wymienialem lozysko i cylinderek . :eek:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Otoz gdy hamuje w tylnych kołach coś zaczyna trzeć ,

W obu kołach czy w jednym coś trze :eek:

powiem jeszcze ze nie dawno w jednym kole z tylu wymienialem lozysko i cylinderek .

Sam to robiłeś czy ten mechanik to wymieniał?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe dzialajacy samoregulatr? Hamuja Ci te kola i na recznym i na zasadniczym? Moze szczeki nie sa rowno ulozone, a moze to nie do konca wina hamulcow, a lozysk?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoz gdy hamuje w tylnych kołach coś zaczyna trzeć ,

W obu kołach czy w jednym coś trze :help:

powiem jeszcze ze nie dawno w jednym kole z tylu wymienialem lozysko i cylinderek .

Sam to robiłeś czy ten mechanik to wymieniał?
mechanik wymienial ,tylko inny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MłodyKierowca

jeżeli trze jedynie koło gdzie był wymieniany cylinderek to oznacza że źle został wyregulowany... sprawdź po jakiejś jeździe gdzie dużo hamowałeś czy oba koła są tak samo nagrzane (ręką sprawdź ostrożnie dotykając felgi) jeżeli jedno jest bardziej nagrzane to oznacza że problem tkwi w ocierających szczękach o bęben.

 

ps. to tak z mojego malutkiego doświadczenia więc proszę o zweryfikowanie informacji :help:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli trze jedynie koło gdzie był wymieniany cylinderek to oznacza że źle został wyregulowany... sprawdź po jakiejś jeździe gdzie dużo hamowałeś czy oba koła są tak samo nagrzane (ręką sprawdź ostrożnie dotykając felgi) jeżeli jedno jest bardziej nagrzane to oznacza że problem tkwi w ocierających szczękach o bęben.

 

ps. to tak z mojego malutkiego doświadczenia więc proszę o zweryfikowanie informacji :piwo:

ok sprawdze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności