Gość Jochny25 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Witam wszytkich jestem tu nowy ale mam pytanko odnośnie mojej Vectry chodzi mi o to że przy zmianie biegu na wyższy i dodaniu gazu"w przypadku mocnego wcisniecia pedału gazu"jest takie chwilowe "sekundowe"jakby przydławienie a potem strzała do przodu EGR czyściłem myślałem że to od tego. najbardziej czuć to przy zmainie z 1na 2 i 2 na 3 wtedy gdy przeciągne go na nizszym biegu do ponad 3500 obrotów i zmienie na bieg wyższy i dodam mocno gazu, czyli tak jak to kazdy robi przy gwałtownym przyspieszaniu z góry dzieki za jakieś porady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibix Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 ja tez jestem nowy ale vb mam 4 lata u mnie jest podobnie wydaje mi sie ze vektra ma zle zgrana skrzynie z motorem i motor o slabej kulturze pracy ten typ tak ma nie przejmuj sie pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arko32 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Dokladnie ten typ tak ma , jesli lubisz szybką jazde kupuje sie motorek v6 , ze 100konnym silnikiem w viki nie polatasz , ewentualni mozesz go poddac chip tunningowi ale jesli chip to tylko w profesionalnej firmie pamietaj ze nie sa wazne podniesienie koni tylko momentu obrotowego. pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arko32 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Dokladnie ten typ tak ma , jesli lubisz szybką jazde kupuje sie motorek v6 , ze 100konnym silnikiem w viki nie polatasz , ewentualni mozesz go poddac chip tunningowi ale jesli chip to tylko w profesionalnej firmie pamietaj ze nie sa wazne podniesienie koni tylko momentu obrotowego. pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu77 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Można też pokombinować trochę żeby mieć parę kucyków więcej i lepszy moment obrotowy.Zmodyfikować kolektor ssący,wyrzucić plastikowe rurki z puszki filtra powietrza,zapiąć lepszy kolektor wydechowy,odciążyć trochę koło zamachowe,zaślepić EGR i mnóstwo innych rzeczy można ale trzeba się nie bać i chcieć   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.