Gość Babojagolak Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Witam kupiłem niedawno kadecika ,od początku nie działał w nim klakson. Okazało się ze nie ma przekaźnika tzn ja to tak nazywam bo nie wiem jaka jest fachowa tego nazwa. kupiłem wiec nowy i nie wiem jak go podłączyć ?? na przekaźniku mam 4 wtyczki oznaczone kolejno numerami 85,86,87,30 i teraz ktore kable gdzie podpiac mam do wyboru tez 4 1. + od akumulatora 2. kabel wychodzący z tych głośników od sygnału tez + bo sprawdzałem na krotko pod aku. 3. kabel brazowo czarny (wychodzi gdzies z kabiny) 4.kabel czarny (tez wychodzi z kabiny)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33692-przekaznik-klaksonu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jnmlody Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 witam na moje musiałbyś zrobić tak na tym przekaźniku zewrzeć 2 styki i sprawdzać na których jest przejście i tak podłączyć ponieważ te 2 kable które wychodzą z karoserii są od przycisku który masz w kierownicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33692-przekaznik-klaksonu/#findComment-46525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam kupiłem niedawno kadecika ,od początku nie działał w nim klakson. Okazało się ze nie ma przekaźnika tzn ja to tak nazywam bo nie wiem jaka jest fachowa tego nazwa. kupiłem wiec nowy i nie wiem jak go podłączyć ?? na przekaźniku mam 4 wtyczki oznaczone kolejno numerami 85,86,87,30 i teraz ktore kable gdzie podpiac mam do wyboru tez 4 1. + od akumulatora 2. kabel wychodzący z tych głośników od sygnału tez + bo sprawdzałem na krotko pod aku. 3. kabel brazowo czarny (wychodzi gdzies z kabiny) 4.kabel czarny (tez wychodzi z kabiny) Podłączyć trzeba tak; 1. + od aku styk "30" 2. kabel od głośników syg (jak to nazwałeś) - styk "87" 3 i 4 do pozostałych styków "85" i "86" jeżeli masz jeszcze na przekaźniku styk "87a" to on jest najczęściej w stanie spoczynku przekaźnika zwarty ze stykiem "30" po podaniu zasilania na styki "85" i "86" styk "30" zostaje zwarty ze stykiem "87" a styk "87a" rozwarty czyli rozłączony. Poza tym na przekaźniku masz chyba schemat wewnętrznych połączeń. Ale tak jak napisałem zrób i będzie OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33692-przekaznik-klaksonu/#findComment-46451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.