Gość Babojagolak Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Witam kupiłem niedawno kadecika ,od początku nie działał w nim klakson. Okazało się ze nie ma przekaźnika tzn ja to tak nazywam bo nie wiem jaka jest fachowa tego nazwa. kupiłem wiec nowy i nie wiem jak go podłączyć ?? na przekaźniku mam 4 wtyczki oznaczone kolejno numerami 85,86,87,30 i teraz ktore kable gdzie podpiac mam do wyboru tez 4 1. + od akumulatora 2. kabel wychodzący z tych głośników od sygnału tez + bo sprawdzałem na krotko pod aku. 3. kabel brazowo czarny (wychodzi gdzies z kabiny) 4.kabel czarny (tez wychodzi z kabiny)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jnmlody Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 witam na moje musiałbyś zrobić tak na tym przekaźniku zewrzeć 2 styki i sprawdzać na których jest przejście i tak podłączyć ponieważ te 2 kable które wychodzą z karoserii są od przycisku który masz w kierownicy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam kupiłem niedawno kadecika ,od początku nie działał w nim klakson. Okazało się ze nie ma przekaźnika tzn ja to tak nazywam bo nie wiem jaka jest fachowa tego nazwa. kupiłem wiec nowy i nie wiem jak go podłączyć ?? na przekaźniku mam 4 wtyczki oznaczone kolejno numerami 85,86,87,30 i teraz ktore kable gdzie podpiac mam do wyboru tez 4 1. + od akumulatora 2. kabel wychodzący z tych głośników od sygnału tez + bo sprawdzałem na krotko pod aku. 3. kabel brazowo czarny (wychodzi gdzies z kabiny) 4.kabel czarny (tez wychodzi z kabiny) Podłączyć trzeba tak; 1. + od aku styk "30" 2. kabel od głośników syg (jak to nazwałeś) - styk "87" 3 i 4 do pozostałych styków "85" i "86" jeżeli masz jeszcze na przekaźniku styk "87a" to on jest najczęściej w stanie spoczynku przekaźnika zwarty ze stykiem "30" po podaniu zasilania na styki "85" i "86" styk "30" zostaje zwarty ze stykiem "87" a styk "87a" rozwarty czyli rozłączony. Poza tym na przekaźniku masz chyba schemat wewnętrznych połączeń. Ale tak jak napisałem zrób i będzie OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.