Skocz do zawartości

wzkażnik temperatury wskazjue 80


Gość czaja_opc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Może mi ktoś pomoże. problem jest następujący: temperatura silnika jest 80 i nie chce więcej osiągnąć natomiast leci w miarę ciepłe powietrze, teraz pytanie czy do uważacie ze do wymiany będzie czujnik temperatury czy może termostat?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wymiany będzie czujnik temperatury czy może termostat?

Sprawdzałeś, jak szybko nagrzewa się chłodnica?

Jeśli masz uszkodzony termostat to chłodnica będzie nagrzewała się równocześnie z silnikiem (termostat zacięty w pozycji otwartej).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie jest tam samo.

Tymczasowo poradzę Ci to co ja mam.

1/2 chłodnicy zastawiona twardą tekturą.

Szybciej się w obecna nasza pogodę nagrzewa ale musisz tez uważać co do korków.

U mnie w mieście nie ma więc taki myk przechodzi.

A czy jest jakiś sposób aby odwiesić termostat?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1/2 chłodnicy zastawiona twardą tekturą.

Żadnych tektur, już pisano o tym wiele na forum.

Zająć się termostatem jeśli jest uszkodzony.

 

czy jest jakiś sposób aby odwiesić termostat?

Wymontować a w jego miejsce dać nowy.

Koszt termostatu jest śmieszny a oszczędności płynące z jego właściwego działania bardzo duże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest jakiś sposób aby odwiesić termostat?

tak, postukaj młoteczkiem może się zablokuje w pozycji zamkniętej :help: Masz walnięty termostat to go wymieniasz bo skutki mogą być poważne i wydasz trochę więcej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś się dowiedziałem ze niestety ale termostat jest razem z czujnikiem temperatury wiec czy tak czy inaczej muszę wymienić tylko większy problem bo koszty takiego termostatu to w granicach 200 zł :help:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszty takiego termostatu to w granicach 200 zł

Powiem Ci, że jazda z uszkodzonym termostatem dała by Ci większe koszta.

Większe zużycie paliwa, zwłaszcza w zimie, zużycie samego silnika....

 

dziś tak jak by wszystko ustało bo miałem nawet temperaturę 90 stopni wiec wychodzi ze termostat jest ok

A moim zdanie to świadczyć może o tym, że termostat nie jest O.K.

Skoro raz masz zbyt niską temperaturę a potem dobrą to znaczyć może że termostat się przycina.

Może zaciąć się w pozycji zamkniętej i zagotujesz płyn.

Obserwuj temperaturę, spradź szybkość nagrzewania się chłodnicy i...decyduj co zrobić :help:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności