Gość czaja_opc Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam. Może mi ktoś pomoże. problem jest następujący: temperatura silnika jest 80 i nie chce więcej osiągnąć natomiast leci w miarę ciepłe powietrze, teraz pytanie czy do uważacie ze do wymiany będzie czujnik temperatury czy może termostat?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 do wymiany będzie czujnik temperatury czy może termostat? Sprawdzałeś, jak szybko nagrzewa się chłodnica? Jeśli masz uszkodzony termostat to chłodnica będzie nagrzewała się równocześnie z silnikiem (termostat zacięty w pozycji otwartej).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Corsunia Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam. U mnie jest tam samo. Tymczasowo poradzę Ci to co ja mam. 1/2 chłodnicy zastawiona twardą tekturą. Szybciej się w obecna nasza pogodę nagrzewa ale musisz tez uważać co do korków. U mnie w mieście nie ma więc taki myk przechodzi. A czy jest jakiś sposób aby odwiesić termostat?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 1/2 chłodnicy zastawiona twardą tekturą. Żadnych tektur, już pisano o tym wiele na forum. Zająć się termostatem jeśli jest uszkodzony. czy jest jakiś sposób aby odwiesić termostat? Wymontować a w jego miejsce dać nowy. Koszt termostatu jest śmieszny a oszczędności płynące z jego właściwego działania bardzo duże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 A czy jest jakiś sposób aby odwiesić termostat? tak, postukaj młoteczkiem może się zablokuje w pozycji zamkniętej Masz walnięty termostat to go wymieniasz bo skutki mogą być poważne i wydasz trochę więcej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czaja_opc Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 dziś się dowiedziałem ze niestety ale termostat jest razem z czujnikiem temperatury wiec czy tak czy inaczej muszę wymienić tylko większy problem bo koszty takiego termostatu to w granicach 200 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czaja_opc Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 dodam jeszcze że dziś tak jak by wszystko ustało bo miałem nawet temperaturę 90 stopni wiec wychodzi ze termostat jest ok;)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 koszty takiego termostatu to w granicach 200 zł Powiem Ci, że jazda z uszkodzonym termostatem dała by Ci większe koszta. Większe zużycie paliwa, zwłaszcza w zimie, zużycie samego silnika.... dziś tak jak by wszystko ustało bo miałem nawet temperaturę 90 stopni wiec wychodzi ze termostat jest ok A moim zdanie to świadczyć może o tym, że termostat nie jest O.K. Skoro raz masz zbyt niską temperaturę a potem dobrą to znaczyć może że termostat się przycina. Może zaciąć się w pozycji zamkniętej i zagotujesz płyn. Obserwuj temperaturę, spradź szybkość nagrzewania się chłodnicy i...decyduj co zrobić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.