Skocz do zawartości

aku rozaładowane jak tylko zrobi się deszczowo....????


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!:beer:

 

Od pewnego czasu mam problem z akumulatorem- tylko zmienia się pogoda - zaczyna padać albo robi się wilgotno (mgły np) to mój akumulator nie daje rady!!! To już drugie aku - w lutym br reklamowałam już jeden akumulator, serwis nie dopatrzył się winy w sprzęcie - ale udało mi się jednak dostać nowy (bosh silver)po negocjacjach :D jednak tylko spadła temperatura - i znowu wsiadam, przekręcam kluczyk...i cisza...ledwo kontrolki świecą!! Byłam u mechanika już trzy razy - sprawdzał wszystko: alarm, zamek, radio, ładowanie, wszelkie lampki (bagażnik, schowek), światła i w ogóle. Nic nie stwierdził....czy mógłby ktoś podpowiedzieć co w trawie piszczy?:beer: Napiszę tylko, ze czasem mam problem z nawiewem - szczotki się zawieszają - muszę w końcu wymienić :shock: :)ale to chyba nie jest przyczyna??

Proszę o pomoc!!! Jestem niestety laikiem w tych sprawach... :D może jakiś zaśniedziały kabel bez izolacji i robi zwarkę jak dostanie wody....:beer:? tylko gdzie go szukać:D??

Wiecie jak to jest...jak baba sama przyjeżdża do mechanika..... :D:beer:

 

Pozdrawiam i czekam na podpowiedź, za którą z góry dziękuję :D:beer::D:beer::beer::beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdź masę na silniku, może jest połączenie skorodowane.

po drugie prawdź miernikiem z trybem amperomierza upływ prądu. Wystarczy że zdejmiesz ujemną klemę z zacisku (przy wyłączonym silniku i zamkniętym aucie z załączonym autoalarmem) podłączasz go do zacisku aku i zdjętej klemy - i będziesz wiedział ile upływa prądu na postoju (maks. 0,1 A czyli 100mA) jeżeli w ogóle upływa.

Jeżeli wynik jest inny to zacznij szukać co jest przyczyną upływu prądu. Sprawdź czy wszystkie lampki wnętrza (w tym schowka) gasną po zamknięciu drzwi. Wiele urządzeń elektronicznych zużywa prąd stale na podtrzymanie pamięci, np. radio, auto-alarm, zestaw głośnomówiący itp.