Skocz do zawartości

2.0DTL silnik odmówił współpracy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Opel Astra 2.0 DTL 2000r.

Witam. Wczoraj podczas długiej podróży nagle przy wyprzedzaniu silnik zgasł, przestał pobierać paliwo. Nie można go uruchomić, a w filtrze paliwa jest sucho. Nie obyło się oczywiście bez lawety, oj zabolało. Nie wiem czy to pompa wtryskowa,czy może coś innego mogło wysiąść.

Pomóżcie, samochód mam od 6 miesięcy i jest to mój pierwszy diesel.

Pozdrawiam

Juhas73

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość huri_khan

Opel Astra 2.0 DTL 2000r.

Nie można go uruchomić, a w filtrze paliwa jest sucho.

Pusty bak ?

Czy nie wymieniałeś ostatnio filtra paliwa (zapowietrzony) ?

 

W archiwum także powinno coś być napisane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Opel Astra 2.0 DTL 2000r.

Nie można go uruchomić, a w filtrze paliwa jest sucho.

Pusty bak ?

Czy nie wymieniałeś ostatnio filtra paliwa (zapowietrzony) ?

Palwa 3/4 zbiornika, a wszystki filtry wymieniałem w marcu, włącznie z filtrem paliwa. Paliwo Shell.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tematy i to bardzo wiele o zapowietrzeniu tego układu bo jest ewidentnie zapowietrzony świadczy o tym pusty filtr , a nie pompa bo co ona tu jest winna gdy nie ma paliwa podanego :oops:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tematy i to bardzo wiele o zapowietrzeniu tego układu bo jest ewidentnie zapowietrzony

Fakt są,ale po postoju,a koledze stało się to w czasie jazdy,wiec jakieś sugestie?

Ja myślę,że raz mozna odpowietrzyć,ale jak drugi raz się tak zdarzy,to co?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tematy i to bardzo wiele o zapowietrzeniu tego układu bo jest ewidentnie zapowietrzony

Fakt są,ale po postoju,a koledze stało się to w czasie jazdy,wiec jakieś sugestie?

Ja myślę,że raz mozna odpowietrzyć,ale jak drugi raz się tak zdarzy,to co?

Właśnie tam są powody tych zapowietrzeń przewody zatkany smok w baku . przewody nadmiarowe trójniki z nadmiaru wreszcie sam filtr który równiez ma uszczelnienia na górnej pokrywie filtra znajdują się obejmy trzymające przewody jezeli taka pęknie to też sie zapowietrza . Z tego wynika że powód jest od baku do filtra i tu bym się z koncentrował na obserwacji , bo filtr był pusty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brzoza,a da sie dmuchąć powietrzem w przewód od filtra w kierunku zbiornika?

Może wpadło jakieś świństwo i przytkało smoka?

Nie bardzo się znam na dieslu,jedynie filtr umiem zmieniać,a nie przyglądałem się jak wygląda układ. :oops:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zibi, oczywiście tylko podejrzewam że na baku tam moze zlacze pękło lub przewód całkiem możliwe ze nawet jest przetarty pod samochodem , bo jezeli by filtr był pełny to wtedy szukamy obok pompy lub te nadmiary logiczne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności