Gość marrrtyn Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam. Mam problem z moją Astrą. Samochód na biegu jałowym wchodzi na bardzo wysokie obroty (2-3 tysiące). Silnik krokowy został wyczyszczony specjalnym preparatem do krokowców oraz przedmuchany, uszczelka pod przepustnica jest cała, przepustnica domyka. Odłączenie kabli z EGR nie zmienia obrotów. Dziwnym objawem jest to, że silnik mając te ok. 2500 obrótów, w jednej chwili zmniejsza obroty do 500, tak że mało nie gaśnie (i chodzi tak jakiś czas). Następnie znów podwyższa obroty i wyje. Gdy zatkam rure od filtra powietrza to czasami wogóle na to nie reaguje (dalej wysokie obroty), a czasem zaczyna gasnąć. Odłączenie dwóch wężyków (bodajże podciśnienia) idących do przepustnicy minimalnie zmniejsza obroty. Dodam, że przy jeździe na 3 biegu 40km/h, nie musze wogóle dodykac pedału gazu, gdyż samochód sam jedzie i nie zwalnia. Czasami także zapala sie check. Co robić? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34272-16-55kw-8v-cnz-wolne-obroty-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 co masz zrobic?? Czasami także zapala sie checkpo 1 odczytać błędy nie ma gdzieś lewego powietrza?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34272-16-55kw-8v-cnz-wolne-obroty-silnika/#findComment-41116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marrrtyn Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 25 Wtryskiwacz - zbyt niskie napięcie 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków (został wyczyszczony jakieś 10 odpaleń auta temu) 47 Zawór recyrkulacji spalin   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34272-16-55kw-8v-cnz-wolne-obroty-silnika/#findComment-41112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 47 Zawór recyrkulacji spalin EGR też do czyszczenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34272-16-55kw-8v-cnz-wolne-obroty-silnika/#findComment-41109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marrrtyn Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Próbowałem czyścić i zaślepiać egr, ale to nie to. Do przepustnicy od strony szyby idą dwa przewody, jeden z filtra powietrza, a drugi nie wiem od czego (zasysa nim powietrze). Gdy odłączę jeden z nich, to silnik zaczyna normalnie pracować. Czy ten od filtra powietrza powinien wchodzić do lewego otworu patrząc od przodu samochodu? Dodaje jeszcze zdjecia: Gdy odłącze przewód nr 1, to auto chodzi normalnie. Czy musi być on podłączony? Gdy zamienie miejscami przewody 1 i 2 to też jest ok. Przewód 2 i 3 to ten sam. Nie wiem do czego one służą tak jak przewód nr 4. Check już nie świeci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34272-16-55kw-8v-cnz-wolne-obroty-silnika/#findComment-41064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.