Gość marrrtyn Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam. Mam problem z moją Astrą. Samochód na biegu jałowym wchodzi na bardzo wysokie obroty (2-3 tysiące). Silnik krokowy został wyczyszczony specjalnym preparatem do krokowców oraz przedmuchany, uszczelka pod przepustnica jest cała, przepustnica domyka. Odłączenie kabli z EGR nie zmienia obrotów. Dziwnym objawem jest to, że silnik mając te ok. 2500 obrótów, w jednej chwili zmniejsza obroty do 500, tak że mało nie gaśnie (i chodzi tak jakiś czas). Następnie znów podwyższa obroty i wyje. Gdy zatkam rure od filtra powietrza to czasami wogóle na to nie reaguje (dalej wysokie obroty), a czasem zaczyna gasnąć. Odłączenie dwóch wężyków (bodajże podciśnienia) idących do przepustnicy minimalnie zmniejsza obroty. Dodam, że przy jeździe na 3 biegu 40km/h, nie musze wogóle dodykac pedału gazu, gdyż samochód sam jedzie i nie zwalnia. Czasami także zapala sie check. Co robić? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 co masz zrobic?? Czasami także zapala sie checkpo 1 odczytać błędy nie ma gdzieś lewego powietrza?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marrrtyn Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 25 Wtryskiwacz - zbyt niskie napięcie 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków (został wyczyszczony jakieś 10 odpaleń auta temu) 47 Zawór recyrkulacji spalin   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 47 Zawór recyrkulacji spalin EGR też do czyszczenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marrrtyn Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Próbowałem czyścić i zaślepiać egr, ale to nie to. Do przepustnicy od strony szyby idą dwa przewody, jeden z filtra powietrza, a drugi nie wiem od czego (zasysa nim powietrze). Gdy odłączę jeden z nich, to silnik zaczyna normalnie pracować. Czy ten od filtra powietrza powinien wchodzić do lewego otworu patrząc od przodu samochodu? Dodaje jeszcze zdjecia: Gdy odłącze przewód nr 1, to auto chodzi normalnie. Czy musi być on podłączony? Gdy zamienie miejscami przewody 1 i 2 to też jest ok. Przewód 2 i 3 to ten sam. Nie wiem do czego one służą tak jak przewód nr 4. Check już nie świeci.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.