Gość zapala88 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Mam straszny problem z moja Vectra B 97 rok 2.0 DI 62 Kw... Powiem tak bo nie wiem jak to ubrać w słowa, jestem mechanikiem i robiłem już chyba wszystko. Kiedy auto stawiam Tyłem do góry pali bez problemu, kiedy jednak postawie je odwrotnie czyli tyłem z górki już po 2 godzinach ma problem z zapalaniem... wygląda mi to na cofanie się paliwa... aczkolwiek wstawiłem na przewodzie paliwowym blisko pompy zawór zwrotny... wymieniłem wszystkie przewody idące do wtrysków, posprawdzałem przewody ciśnieniowe oraz wymieniłem wszystkie filtry i zimeringi (uszczelki gumowe) na filtrze.... Praktycznie w tym kierunku zrobiłem wszystko co było w mojej mocy no i niestety nie pomogło... gdy jednak auto już da radę odpalić to chodzi bez zarzutu, jednak po jakimś czasie przełącza się w tryb awaryjny (świeci się kontrolka silnika i brakuje mu mocy) w tym kierunku tez czyściłem zawór EGR no i niestety nic nie pomogło może ktoś kto zna te Autka już dość dobrze powie mi co może być przyczyna... Przepraszam za brak akapitów nie mam zbyt wiele czasu na tego typu operacji, I prosił bym osoby zgryźliwe ażeby nie potrafiąc pomóc nie pisały niepotrzebnych wiadomości przypominających SPAM. Dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34278-ogromny-problem-di-16v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celius Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Tak po za tematem. Czy czytałeś to co napisałeś ?? Czy wiesz co to zakończenie i rozpoczęcie zdania. Czy wiesz co to znaki interpunkcyjne ?? Bo ciężko się to czyta i ciężko zrozumieć cokolwiek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34278-ogromny-problem-di-16v/#findComment-41033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 proste pytanie- piszesz, że zapala sie kontrolka check, czy sprawdzałeś pod komputerem od czego ona się zapala?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34278-ogromny-problem-di-16v/#findComment-41023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Jest taki temat związany z tą przypadłością http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm lub http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/114182-rozwiazanie-problemu-trudnego-odpalania-nie-tylko-rano-dth-dtl/ Nic nie piszesz o przelewach, uszczelniaczach trawersów miedzianych podkładkach przy pompie (na zaworze zwrotnym i śrubie) być może należało by je wymienić. Sprawdzić odpowietrznik zbiornika czy też przewody zasilające paliwo od baku do pompy czy nie są przytkane. W powyższych tematach powinieneś znaleźć odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34278-ogromny-problem-di-16v/#findComment-40972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zapala88 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 błąd numer 400 Czyli EGR ale sam zawór działa jak się należy problem może być z podciśnieniem z tego co kolega mi doradził... a więc mam sporo roboty Sprawdzę te trawersy, podkładki i przewody... no i trójniki przy przewodach do wtrysków... dzięki bardzo...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34278-ogromny-problem-di-16v/#findComment-40795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.