Skocz do zawartości

Ogromny Problem DI 16V


Gość zapala88

Rekomendowane odpowiedzi

Mam straszny problem z moja Vectra B 97 rok 2.0 DI 62 Kw...

Powiem tak bo nie wiem jak to ubrać w słowa, jestem mechanikiem i robiłem już chyba wszystko. Kiedy auto stawiam Tyłem do góry pali bez problemu, kiedy jednak postawie je odwrotnie czyli tyłem z górki już po 2 godzinach ma problem z zapalaniem... wygląda mi to na cofanie się paliwa... aczkolwiek wstawiłem na przewodzie paliwowym blisko pompy zawór zwrotny... wymieniłem wszystkie przewody idące do wtrysków, posprawdzałem przewody ciśnieniowe oraz wymieniłem wszystkie filtry i zimeringi (uszczelki gumowe) na filtrze.... Praktycznie w tym kierunku zrobiłem wszystko co było w mojej mocy no i niestety nie pomogło... gdy jednak auto już da radę odpalić to chodzi bez zarzutu, jednak po jakimś czasie przełącza się w tryb awaryjny (świeci się kontrolka silnika i brakuje mu mocy) w tym kierunku tez czyściłem zawór EGR no i niestety nic nie pomogło może ktoś kto zna te Autka już dość dobrze powie mi co może być przyczyna...

 

 

Przepraszam za brak akapitów nie mam zbyt wiele czasu na tego typu operacji,

I prosił bym osoby zgryźliwe ażeby nie potrafiąc pomóc nie pisały niepotrzebnych wiadomości przypominających SPAM. Dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po za tematem. Czy czytałeś to co napisałeś ?? Czy wiesz co to zakończenie i rozpoczęcie zdania. Czy wiesz co to znaki interpunkcyjne ?? Bo ciężko się to czyta i ciężko zrozumieć cokolwiek. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taki temat związany z tą przypadłością http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm lub http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/114182-rozwiazanie-problemu-trudnego-odpalania-nie-tylko-rano-dth-dtl/

Nic nie piszesz o przelewach, uszczelniaczach trawersów miedzianych podkładkach przy pompie (na zaworze zwrotnym i śrubie) być może należało by je wymienić. Sprawdzić odpowietrznik zbiornika czy też przewody zasilające paliwo od baku do pompy czy nie są przytkane.

W powyższych tematach powinieneś znaleźć odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd numer 400 Czyli EGR ale sam zawór działa jak się należy problem może być z podciśnieniem z tego co kolega mi doradził...

 

a więc mam sporo roboty ;):beer::P

 

Sprawdzę te trawersy, podkładki i przewody... no i trójniki przy przewodach do wtrysków... dzięki bardzo...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności