Skocz do zawartości

Ogromny Problem DI 16V


Gość zapala88

Rekomendowane odpowiedzi

Mam straszny problem z moja Vectra B 97 rok 2.0 DI 62 Kw...

Powiem tak bo nie wiem jak to ubrać w słowa, jestem mechanikiem i robiłem już chyba wszystko. Kiedy auto stawiam Tyłem do góry pali bez problemu, kiedy jednak postawie je odwrotnie czyli tyłem z górki już po 2 godzinach ma problem z zapalaniem... wygląda mi to na cofanie się paliwa... aczkolwiek wstawiłem na przewodzie paliwowym blisko pompy zawór zwrotny... wymieniłem wszystkie przewody idące do wtrysków, posprawdzałem przewody ciśnieniowe oraz wymieniłem wszystkie filtry i zimeringi (uszczelki gumowe) na filtrze.... Praktycznie w tym kierunku zrobiłem wszystko co było w mojej mocy no i niestety nie pomogło... gdy jednak auto już da radę odpalić to chodzi bez zarzutu, jednak po jakimś czasie przełącza się w tryb awaryjny (świeci się kontrolka silnika i brakuje mu mocy) w tym kierunku tez czyściłem zawór EGR no i niestety nic nie pomogło może ktoś kto zna te Autka już dość dobrze powie mi co może być przyczyna...

 

 

Przepraszam za brak akapitów nie mam zbyt wiele czasu na tego typu operacji,

I prosił bym osoby zgryźliwe ażeby nie potrafiąc pomóc nie pisały niepotrzebnych wiadomości przypominających SPAM. Dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po za tematem. Czy czytałeś to co napisałeś ?? Czy wiesz co to zakończenie i rozpoczęcie zdania. Czy wiesz co to znaki interpunkcyjne ?? Bo ciężko się to czyta i ciężko zrozumieć cokolwiek. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taki temat związany z tą przypadłością http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm lub http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/114182-rozwiazanie-problemu-trudnego-odpalania-nie-tylko-rano-dth-dtl/