Skocz do zawartości

Podciśnienia


Gość Grzechu

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czy ma ktoś schemat podciśnień. A mianowicie, wyjęliśmy z kolegą mechanikiem turbinę z trzech powodów, mała moc, zgrzyt przy mocniejszym wciśnięciu gazu i sprawdzenie czy turbo szczelne. Turbina okazała się szczelna, cięgno było troche źle poskręcane tzn. dwie śruby odpowiadające za maksymalne otwarcie i zamknięcie, oraz długość cięgna. Poskecaliśmy wszystko, posprawdzaliśmy szczelności i w trase. Samochód całkiem nieźle jeździł, jeszzce nie to co powinno być kwestia wydłużenia cięgna. NIestety okazaliśmy się nadgorliwi i na sam koniec posprawdzaliśmy końcówki wężyków na zaworze i ten na kolektorze dolotowym. po skróceniu końcówek, samochód w garażu nie chciał przekoczyć 2 tys. obrotów, jak zdjęliśmy wąż od kolektora nagle obroty wchodziły.

Teraz pytanie co mogliśmy spiep.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ma ktoś schemat podciśnień. A mianowicie, wyjęliśmy z kolegą mechanikiem turbinę z trzech powodów, mała moc, zgrzyt przy mocniejszym wciśnięciu gazu i sprawdzenie czy turbo szczelne. Turbina okazała się szczelna, cięgno było troche źle poskręcane tzn. dwie śruby odpowiadające za maksymalne otwarcie i zamknięcie, oraz długość cięgna. Poskecaliśmy wszystko, posprawdzaliśmy szczelności i w trase. Samochód całkiem nieźle jeździł, jeszzce nie to co powinno być kwestia wydłużenia cięgna. NIestety okazaliśmy się nadgorliwi i na sam koniec posprawdzaliśmy końcówki wężyków na zaworze i ten na kolektorze dolotowym. po skróceniu końcówek, samochód w garażu nie chciał przekoczyć 2 tys. obrotów, jak zdjęliśmy wąż od kolektora nagle obroty wchodziły.

Teraz pytanie co mogliśmy spiep.....

Panowie nikt nie wie jak wygląda cały układ podciśnienia, chodzi mi o to że może gdzie źle przewód założyłem. czy można jeździć z niezałożonym przewodem na kolektos ssący.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ma ktoś schemat podciśnień. A mianowicie, wyjęliśmy z kolegą mechanikiem turbinę z trzech powodów, mała moc, zgrzyt przy mocniejszym wciśnięciu gazu i sprawdzenie czy turbo szczelne. Turbina okazała się szczelna, cięgno było troche źle poskręcane tzn. dwie śruby odpowiadające za maksymalne otwarcie i zamknięcie, oraz długość cięgna. Poskecaliśmy wszystko, posprawdzaliśmy szczelności i w trase. Samochód całkiem nieźle jeździł, jeszzce nie to co powinno być kwestia wydłużenia cięgna. NIestety okazaliśmy się nadgorliwi i na sam koniec posprawdzaliśmy końcówki wężyków na zaworze i ten na kolektorze dolotowym. po skróceniu końcówek, samochód w garażu nie chciał przekoczyć 2 tys. obrotów, jak zdjęliśmy wąż od kolektora nagle obroty wchodziły.

Teraz pytanie co mogliśmy spiep.....

Panowie pomocy!!!

Podjechałem do serwisu, opis jak wyżej, aten baran stwierdził że katalizator jest zapchanyi że wymienia sie go z całą turbiną. Ręce opadaja turbina wymieniana, dwa razy. Jak założę ten przewód ciśnienia od klap kolektora (tak mi się wydaje, przy podsztbiu cienki czarny przewód przy filtzre powietrza) to samochód nie może przekroczyć 2 tys obrotów i strasznie kopci na czarno jak wcisne gaz.

Co może być przyczyną, kasa leci, a ja jestem w czarne. Ten mechanik stwierdził nowa turbina - oryginalna i później szukanie przyczyny diopiero.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności