Skocz do zawartości

LPG do zafiry 2,2 , 144 KM z 2000 r


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Wiem tylko tyle , że oferowanych instalacji jest całe mnóstwo. Dzielą się na włoskie i holenderskie i zdaje się polskie. Reszta to tylko rzeka nazw i cyferek.

 

Czy ktoś trafił gdzieś na jakieś porównanie podzespołów ?

 

No i pytanie tradycyjne : Co polecacie do silnika opla 2,2 16v z 2000 roku.

 

Gdzie założyć instalację w okolicach południowej Warszawy ?

 

Obiecuję , że jak się "doświadczę", to nie omieszkam opisać tego w tym temacie.

 

Z góry dziękuję za każdą wskazówkę.

 

[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 10:30 ]

Opel oficjalnie zakłada Landi Renzo za prawie 5000 PLN do aut na gwarancji.

 

Polska skwecja kosztuje 2100-2300 , Landi Renzo można mieć za 2800.

 

Myślę , że wyboru już dokonałem. Macie jakieś uwagi ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam. Polecam założenie instalacji sekwencyjnej firmy BRC. Mam ja co prawda przy silniku 1.6 16V ale spisuje sie wyśmienicie ( nie zapeszając).

Wydaje mi sie że byłby to dobry wybór. Nic nie szarpie, nie traci mocy , nie czuć gdy sie przełacza na gaz.

JEDYNA WADA KOSZT- dalem za nią w listopadzie 3300.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nio nio :D

Ja zakładam jutro.To prawie w tym samym czasie se założymy i ciekaw jestem jak nam się będzie sprawować.Ja też coś napiszę jak troszku ujeżdżę;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne, różnica w zachowaniu auta jest niewyczuwalna,

przełączenie następuje bardzo szybko , po kilkudziesięciu metrach jazdy

 

na razie OK ! :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalka już w autku hula.Nie wyczuwalna jest zmiana zasilania.Można sobie przełączać w czasie jazdy benia>lpg i odwrotnie i nie wyczuwa się tego przełączenia.

 

Na postoju na wolnych obrotach jak jest cicho słychać pracę wtryskiwaczy gazu - w kabinie to trzeba się wsłuchać a z zewnątrz są lekko słyszalne.

 

Ogólnie narazie pierwsze 100 km auto jeździ bez zarzutów.Nie jest mułowate.Nie jest nic głośniej ani nic ciszejw czasie jazdy.Normalnie przyspiesza i normalnie wchodzi na obroty jak i z nich schodzi czyli wszystko o.k.

Kompjuter poładowy pokazuje aktualne zużycie - dane z sond lambda niemal 1:1.

 

Pędze poużywać jeszcze troszkę i niebawem cos tam znowu napiszę.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Problemów z LPG nie widać. Spalanie w trasie 10 litrów. W cyklu mieszanym do 12 l.

Na benzynce 8,7 - 9 l , przy jeździe tzw. " rodzinnej " . Wkręca się ładnie i nie daje powodów aby tęsknić za benzyną. Ogólnie mówiąc jest OK !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.Przejechałem pierwszy tysiąc km od momentu zalożenia tej instalki.Jak narazie działa.Raz mi zdarzyło sie wyczuć jak przełączył sie z beni na gaz-to tak sie zadusił na pół sekundy ale załapał-nie wiem czemu bo zazwyczaj to sie tego nie czuje-może zabrakło gazu przez chwilę? Raz sonda za katem załapała błąd typu za uboga mieszanka i wywaliło kontroklę,która nie zgasła aż do momentu wykasowania błędu (szkoda że nie zgasła o ile wiem to w astrach zapala sie ale gaśnie jak sie cos takiego wydarzy).Problem tkwił po stronie gównia...ego gazu.Mam nauczkę że jak wszędzie jest gaz za 2,18 to nie należy kupować takiego po 2,05 (właśnie czytałem w wiadomościach raport że 30% sprzedawanego gazu jest o jakości złej i chyba trafiłem na coś takiego).Kupiłem i niestety parę dych mniej (tech2)+ strata czasu i niepotrzebny stresik.

 

Poza tym to pali gazu praktycznie tyle co benzyny-bym rzekł że 1:1 + (5%-10%) na rozruch na beni 37 litrów gazu stykło mi na przejechanie 344 km (około 0,23pln za 1 km). Silnik pracuje normalnie i nie przegrzewa się (max temp w korku 97stC w trasie 90).Przyspieszenia są prawie jednakowe nic nie muli auto idzie normalnie.

Warto tej firmy instalkę założyć.

Za jakiś czas coś jeszczę napiszę.

Pozdr :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja instalacją, zależy od fachfola który ja skręcał i regulował. Wcześnij miałem BRC, teraz w Corsie mam Autronic + nowy parownik zero problemów. Nornalna regulacja 2 razy w roku po 20zł, wymiana filtrów i tankowanie na właściwej stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności