Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam! Musze zmienic swieczki w mojej asterce i chcialem prosic Was o jakies namiary na sklepy internetowe badz jakies adresy sklepow w Poznaniu. Bylbym tez wdzieczny jesli ktos moglby mi podac nuemr katalogowy tych swieczek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 http://www.allegro.pl/item204519430_swiece_zarowe_beru_opel_2_0_di_dti_2_2_dti.html Ja kupowałem od Tego gościa/Wszystko ok. A beru świeczki opel wkłada jako części oryginalne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-326909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Dzięki za pomoc!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-326730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Przede wszystkim Witam wszystkich jako nowy na tym forum. Właśnie kupiłem sobie Opla Zafirę 2.0 DI 16 V z 2000 roku z przebiegiem prawie 148 000 kilometrów (podobno.. ). Jest to pierwszy diesel w mojej karierze (opel drugi mój a trzeci w rodzinie - żona jeździ Corsą 1,0 z 2004r.) i mam kilka pytań i liczę, ze koledzy Opelo-maniacy pomogą.. 1) rano silnik nie przejawia zbytniej ochoty aby zapalić a kontrolka (ta taka spirala) od świec żarowych nie zapala się w ogóle tak więc na czuja (mignięcie innych kontrolek) próbuje określić czas kiedy można próbować przekręcić zapłon do końca ale.. nie bardzo się udaje zapalić. Zazwyczaj gdzieś dopiero za trzecim razem.. Natomiast przy już umiarkowanie ciepłym silniku ten problem nie istniej silnik pali praktycznie na dotyk, tak więc mam pewne podejrzenia, że nie jest to problem kompresji lecz świec i tu pytanie.. jak można samemu sprawdzić świece żarowe czy są dobre (przy iskrowych to człowiek wiedział jak.. ) 2) ponieważ może zachodzić potrzeba wymiany świec a co za tym idzie ich prawidłowego dobrania, gdzie na silniku mogę sprawdzić oznaczenie typu motoru ( w tłumaczeniach papierów francuskich - auto sprowadzane- jest co prawda napisane 74 kW, ale powiedzmy, że jestem niedowiarek i chciałbym się jakoś upewnić.. Na razie to tyle, ale przypuszczam, że będę Was koledzy zamęczał jeszcze... P.S. Czy dobrze się mi wydaje, że wszystkie dwulitrowe diesle Opla z tego okresu są na łańcuchu rozrządu ?? Czy może istnieć potrzeba wymiany/naprawy rozrządu niezależnie od tego, ze łańcuch jest O.K.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-318535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Hyh nie szukaj po swiecach tylko sprawdz sobie uklad paliwowy - gumowe wezyki od filtra paliwa - bardzo czesto lapia powietrze i uklad sie zapowietrza sam mialem ten problem i przy okazji debiil mechanik naciagnol mnie na 850 zl strat a forum dobrze podpowiadalo. Swieczki sprawdzasz ohmomierzem - jest w kazdym multimetrze za 10 zl byl juz taki temat wiec wartosci gdzies sa Przy dodatniej temp w tych silnikach nie sa wlanczane swiece dopiero cos kolo 0 Masz lancuc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-318492 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Na razie to tyle, ale przypuszczam, że będę Was koledzy zamęczał jeszcze... Nie zamęczsz ale jest taka opcja ::szukaj"" wpisując nurtujący cię problem i szybciej http://forum.opel24.com/jak-sprawdzic-swiece-zarowe-vt7296.htm?highlight=swiece+%BFarowe kolejne pytanie w twoim silniku jest łańcuszek rozrządu i zapomnij o rozrządzie na kilka lat. I ostatnie pytanie 74kw. to101km. jeżeli masz wpisane to tylko podnieś maskę i zobaczysz od turbo przechodzi taka rura srebrna w kierunku chłodnicy czyli przedniego pasa to jest interkoler bez niego twoj silnik miałby 68kw. i 82km. interkoler to chłodnica powietrza . Widzę jak już pędzisz na parking strzeżony i juz wszystko wiesz że jest taki jak pisze w papierach Tylko dopatrzyłem się tu nie scisłosci twój silnik powinien mieć oznaczenie DTI I wtedy ma 74kw. a ty podajesz DI a ten silnik ma 68kw, więc jak musisz sprawdzić tą rurę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-318481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Tomek1, tak jak napisał kolega brzoza.Wszystko już było łącznie z omówionymi przeze mnie wszystkimi silnikami dizla występującymi w astrze 2 wraz ze zdjęciami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-318457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 No cóż przeczytałem co nieco i dochodzę do wniosku, że winnym jestem ja sam... Coś mnie podkusiło, żeby zaraz po zakupie wymienić samemu filtr powietrza i paliwa. Oczywiście nie poczytałem nigdzie o tym wcześniej i wymiany dokonałem w ten sposób, ze po prostu wyjąłem stary filtr (wylała się ropka i wstawiłem nowy suchy (nie zalałem go ) założyłem tą uszczelkę co była z nowym filtrem i przykręciłem zadowolony z siebie.. Następnie zacząłem go "chehłać" przyjmując to , ze nie może od razu zapalić za normalkę. Rozumiem, że teraz czeka mnie wizyta u mechanika w celu odpowietrzenia układu paliwowego.. ? P.S. brzoza, auto trzymam w garażu a nie parkingu.. A kwestię interkolera sprawdzę .. Edit; to chyba jednak będzie 82 KM... acha ale jedno mi przyszło do głowy.. jeśli faktycznie jest zapowietrzony to dlaczego zapala na dotyk jak jest ciepły..? Przeczytałem ten wątek: http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm?highlight=problem++zapalaniem+diezla i ... już kompletnie nie wiem co mysleć...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-318171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 dzieki za wczorajsza podpowiedz ale mam2 problem aku aladowany krece a tu jagby chcial odpalic i niemorze tyklko dym z tylu widac co morze byc problemem czekam zgury dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-206974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 mam astre 2.0 dti co morze sie stac jak odlacze akumlator czekam na podpowiedz Poza ustawianiem daty i czasu! oraz jak masz oplowskie radio! To trzeba kod wpisać! Jezeli nie!! To tylko ten czas i datę! Nic poza tym sie nie dzieje! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3476-%C5%9Bwiece-do-astry-20-dti-gdzie-kupic/#findComment-206885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.