Gość Kamil1987 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam Mam problem jak w temacie, po dzisiejszej wymianie filtru paliwa, oleju wraz z filtrem, akumulatora samochód odpalił na dosłownie kilka sekund, zaczęło nim telepać i go szybko wyłączyłem po czym ponownie nie mogę go już odpalić. Filtru paliwa niestety nie zalałem w pełni paliwem ale mimo kilkukrotnego kręcenia na dnie zbiorniczka nadal było paliwo, tak więc zalałem później filtr paliwa aż się przelewało, podokręcałem wszystko i niestety dalej samochód nie odpala. Układ paliwowy mógł się zapowietrzyć mimo tego że paliwo jest widoczne na dnie zbiorniczka w którym znajduje się filtr ? Co dalej sprawdzić ? Podłączałem również poprzedni akumulator ale efekt jest taki sam. Kamil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34990-opel-vectra-b-20-dti-nie-odpala-po-wymianie-filtra-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 uzyj samostatru trzeba odpowietrzyc uklad masz pompke pod maska do tego jest o tym w instrukcji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34990-opel-vectra-b-20-dti-nie-odpala-po-wymianie-filtra-paliwa/#findComment-34395 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil1987 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam W instrukcji sam naprawiam jest korek widoczny na górnej pokrywie obudowy filtra paliwa zaś u siebie tego na górnej części nie widzę: Chyba że korkiem jest śruba dokręcająca górną część obudowy filtra. Ale na dole filtra jest coś w rodzaju śruby: http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/89/71/60/1289716051 może właśnie to mam poluzować ? Przed chwilą zabrałem się za to i jak dotąd wykonywałem: 1. Odkręcenie górnej śruby trzymającą górę filtra z dołem 2. Kilkusekundowa praca rozrusznika ale ani paliwo nie wydostaje się przez tą śrubę ani nie ubywa z filtru paliwa. Pytanie czy dużo paliwa musi być w baku ? Miałem rezerwę ale dolałem jeszcze 8l z kanistra i wg wskaźnika paliwa mam ok 14l w zbiorniku w jednym z tematów ktoś sugerował aby w zbiorniku była zapełniona minimum połowa pojemności zbiornika. Co mówi instrukcja "Sam naprawiam" z której korzystam: W pierwszej fazie: 1. poluzować korek o 2 obroty 2. Kręcić rozrusznikiem aż zacznie wypływać paliwo bez pęcherzy powietrza - tylko ile powinienem kręcić - kilka sekund czy do kilkunastu ? Akumulator jest nowy, kręci ładnie i żwawo ale kontrolka chemiczna która sygnalizuje stan naładowania nie świeci, w starym też nie świeciła a odpalało bez problemu do wczoraj włącznie. Spróbuję jeszcze odpalić na akku ze służboweco samochodu lecz to bym raczej wykluczył. Strzykawka - Na forum przeczytałem iż można odpowietrzyć przewody dużą strzykawką, jaka wasza opinia ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34990-opel-vectra-b-20-dti-nie-odpala-po-wymianie-filtra-paliwa/#findComment-34274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil1987 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 I ostatecznie poszło na PLAK, temat do zamknięcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34990-opel-vectra-b-20-dti-nie-odpala-po-wymianie-filtra-paliwa/#findComment-34198 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heko Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 I ostatecznie poszło na PLAK, temat do zamknięcia...i znów plak górą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34990-opel-vectra-b-20-dti-nie-odpala-po-wymianie-filtra-paliwa/#findComment-34042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.