Gość Kamil1987 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam Mam problem jak w temacie, po dzisiejszej wymianie filtru paliwa, oleju wraz z filtrem, akumulatora samochód odpalił na dosłownie kilka sekund, zaczęło nim telepać i go szybko wyłączyłem po czym ponownie nie mogę go już odpalić. Filtru paliwa niestety nie zalałem w pełni paliwem ale mimo kilkukrotnego kręcenia na dnie zbiorniczka nadal było paliwo, tak więc zalałem później filtr paliwa aż się przelewało, podokręcałem wszystko i niestety dalej samochód nie odpala. Układ paliwowy mógł się zapowietrzyć mimo tego że paliwo jest widoczne na dnie zbiorniczka w którym znajduje się filtr ? Co dalej sprawdzić ? Podłączałem również poprzedni akumulator ale efekt jest taki sam. Kamil   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 uzyj samostatru trzeba odpowietrzyc uklad masz pompke pod maska do tego jest o tym w instrukcji   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil1987 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam W instrukcji sam naprawiam jest korek widoczny na górnej pokrywie obudowy filtra paliwa zaś u siebie tego na górnej części nie widzę: Chyba że korkiem jest śruba dokręcająca górną część obudowy filtra. Ale na dole filtra jest coś w rodzaju śruby: http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/89/71/60/1289716051 może właśnie to mam poluzować ? Przed chwilą zabrałem się za to i jak dotąd wykonywałem: 1. Odkręcenie górnej śruby trzymającą górę filtra z dołem 2. Kilkusekundowa praca rozrusznika ale ani paliwo nie wydostaje się przez tą śrubę ani nie ubywa z filtru paliwa. Pytanie czy dużo paliwa musi być w baku ? Miałem rezerwę ale dolałem jeszcze 8l z kanistra i wg wskaźnika paliwa mam ok 14l w zbiorniku w jednym z tematów ktoś sugerował aby w zbiorniku była zapełniona minimum połowa pojemności zbiornika. Co mówi instrukcja "Sam naprawiam" z której korzystam: W pierwszej fazie: 1. poluzować korek o 2 obroty 2. Kręcić rozrusznikiem aż zacznie wypływać paliwo bez pęcherzy powietrza - tylko ile powinienem kręcić - kilka sekund czy do kilkunastu ? Akumulator jest nowy, kręci ładnie i żwawo ale kontrolka chemiczna która sygnalizuje stan naładowania nie świeci, w starym też nie świeciła a odpalało bez problemu do wczoraj włącznie. Spróbuję jeszcze odpalić na akku ze służboweco samochodu lecz to bym raczej wykluczył. Strzykawka - Na forum przeczytałem iż można odpowietrzyć przewody dużą strzykawką, jaka wasza opinia ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil1987 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 I ostatecznie poszło na PLAK, temat do zamknięcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heko Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 I ostatecznie poszło na PLAK, temat do zamknięcia...i znów plak górą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.