Gość xpoznaniakx Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Sprawa wygląda następująco, wczoraj sie tylko dławił i strzelał jak petardy, dziś juz na wolnych niechodzi i sie dławi jak i na benzynie tak i na gazie, spalanie przykładowe: bieg 2 1500 obrotów 32L/100KM na wolnych 800 obrotów jak trzymam pedał nogą 5-6/100 km normalnie palił na wolnych 1,0L/100 na 2 przy podanych obrotach pokazywał 13-14L/100 Prosze o szybką pomoc bo weekend juz jest prawie a ja musze do pracy jezdzić, a długo sie nieda prawą nogą trzymać gazu aby niezdechł a lewa hamować   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Masz nieszczelny dolot. Sprawdź czy rury Ci przy strzale nie rozerwało, albo czy pucha SFI nie jest w strzępach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciekb1987 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 pierwsze co przychodzi na mysl przy tych objawach to sonda lambda ,wysyła nieprawidłowe sygnały no i sterownie mieszanka wariuje, ale zaznaczam to tylko domysły   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xpoznaniakx Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 no tez tak myslalem po chwili zastanowienia, we wtorek jade na komputer i napisze co i jak, a jesli ktos ma jeszcze jakies pomysły to poprosze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Nie musisz jechać na komputer, diagnostykę możesz wykonać we własnym zakresie -> Klik... Jeżeli to sonda, komp powinien to zapamiętać. Zrób samodzielnie diagnostykę i napisz co wykazało. Jak pisałem wcześniej sprawdź dokładnie dolot, miałem identyczne objawy w Kadecie GSi kiedy spadła guma od antywybuchu (na rurze dolotowej). Możesz też odłączyć przepływomierz i przeczyścić styki, może tam coś nie łączy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciekb1987 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 w sumie jezeli to sonda to powinien sie check zapalac chyba ze kontrolka odcieta a tu kolega nic o tym nie pisze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xpoznaniakx Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Nie musisz jechać na komputer, diagnostykę możesz wykonać we własnym zakresie -> Klik... Jeżeli to sonda, komp powinien to zapamiętać. Zrób samodzielnie diagnostykę i napisz co wykazało. Jak pisałem wcześniej sprawdź dokładnie dolot, miałem identyczne objawy w Kadecie GSi kiedy spadła guma od antywybuchu (na rurze dolotowej). Możesz też odłączyć przepływomierz i przeczyścić styki, może tam coś nie łączy. no fakt z przepływomierzem bo wczesniej reagowal jak wszystko bylo ok czyli jak odlaczylem to gasł, co do kontrolki check z piorunem to pali mi sie od momentu zakupu pojazdu, okolo 2 miesiace, natomiast co do kostki to nieposiadam takowej w puszce z bezpiecznikami ani 10 ani 16 pinowej, tylko bezpieczniki i przekaźniki co przedstawiam na zalaczonym foto, gdzie moze byc kostka serwisowa?chyba znalazłem ale niepatrzałem jeszcze, znalazłem na forum: "Pod maską między kielichem amorka a podszybiem. Strona kierowcy. To niebieskie. " czy zczytywanie w c20xe wyglada tak samo jak w tym poradniku co podales link i te same piny sie zwiera?? Masz nieszczelny dolot. Sprawdź czy rury Ci przy strzale nie rozerwało, albo czy pucha SFI nie jest w strzępach.jesli myslimy o tym samym to niemam filtras powietrza tylko stożek i wszystko jest w calosci. ...czy pucha SFI nie jest w strzępach... chodzi o obudowe filtra powietrza?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Wtyczkę do diagnostyki znajdziesz przy prawym kielichu pod maską, zapomniałem to dodać. Ona jest wpięta w takie plastikowe trzymadełko, wiec trzeba je z niego wypiąć i wtedy włożyć zworkę. Reszta jak w instrukcji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xpoznaniakx Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 a co to ta pucha SFI? chyba udało mi sie zczytac po koleji 12 x 3 31 x 3 31 Sygnał obrotomirza lub jego obwód (brak sygnału) 73 x 3 73 Przepływomierz powietrza lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) i znów 12 x 3..... i tak powtarzało zerknijcie prosze na filmik z linkuczy dobrze zczytałem te błędy: http://w969.wrzuta.pl/film/4WS9HXDYca7/100_0332 to co dokładnie musze zrobic, i czy mam sie udac do mechanika czy elektryka?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xpoznaniakx Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 wszystkie problemy znikły po wymianie przepływomierza oprócz falowania obrotów na gazie i palącej sie ponownie kontrolki z piorunem jakies pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.