Skocz do zawartości

podkręcanie ręcznego w astrze G


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktos wie jak podkręcic ręczny z jednej strony przy tarczach,bo szukam i nic nie mogę dojrzeć,a nie bardzo chce mi się w ciemno demontować osłony nad wydechem żeby stwierdzić,że to nie to.Myślałem nawet o poluzowaniu dzwigni przy kole,która jest na torx i jej przestawieniu,ale też nie wiem,czy tak mozna.

Wciąż działam po omacku i nie mam pomysłu,a wy ?

 

Przy okazji mam drugi problem.Jak pada,to mi mruga wyswietlacz przebiegu kilometrów.Demontowałem już zegary i kostkę na progu,wiec to mozna wykluczyc,czy wtyczka przy skrzyni miałaby zwarę,bo nie mam chwilowo do poniedziałku czasu i mozliwości wjazdu na podnosnik?

Może jakies inne sugestie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo Ci nie pomogę, ale jak zmieniałem klocki i tarcze z tyłu, to mechanik regulował mi ręczny i na 99% nie odkręcał osłony nad wydechem, bo jak tylko wyregulował to raz-dwa się wygrzebał z kanału, nie miałby kiedy jej założyć z powrotem... Także chyba gdzie indziej, ale nic więcej nie wiem ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nic nie widzialem pod spodem do regulacji.może przy nowych tarczach lub klockach działa tam jakiś samoregulator.

a mój problem rozwiązałem poprzez skrócenie sprężynki.

i mam pytanko-- co to jest za mała gruszka wisząca pod uchwytem linki od ręcznego(na końcu)jest chyba z gumy,dodam że przy prawym kole tego nie mam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-- co to jest za mała gruszka wisząca pod uchwytem linki od ręcznego

tez o to kiedyś pytałem,ale nie było odzewu,ale dziwne,ze i u mnie nie ma po prawej.

Jaki problem rozwiazałeś poprzez skrócenie sprezynki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zeusmobil

z tego co wiem to chyba nie ma osobnej regulacji kół przy recznym .jest jedna w srodku przy dzwigni .poszczegulne kola z tylu powinny sie wyregulowac samoczynnie.chyba ze klocki sa bardziej przytarte z jednej strony i wtedy tak sie dzieje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

z tego co wiem to chyba nie ma osobnej regulacji kół przy recznym .jest jedna w srodku przy dzwigni .poszczegulne kola z tylu powinny sie wyregulowac samoczynnie.chyba ze klocki sa bardziej przytarte z jednej strony i wtedy tak sie dzieje

 

jak jeszcze nie regulowałeś to podnieś klapkę plastikową pod dzwignią ręcznego i tam sa dwie nakretki po przękątnej nimi się reguluje one są tam gdzie gniazdko do kompa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość huri_khan

jak jeszcze nie regulowałeś to podnieś klapkę plastikową pod dzwignią ręcznego i tam sa dwie nakretki po przękątnej nimi się reguluje one są tam gdzie gniazdko do kompa

 

Zauważyłeś kiedy został napisany post na który odpowiedziałeś ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zaciskach jest samo regulator, jeśli hamulec nie trzyma to najprawdopodobniej wyrobił się. Nic nie da podciągnięcie linki, popatrz na zacisk na zaciągniętym ręcznym a dokładnie na ramię do którego podłączona jest linka z pewnością będzie oparta o obudowę zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności