Skocz do zawartości

Problem z pracą na benzynie


Gość Szofer

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w tym aucie pompa paliwa powinna zapracować po przekręceniu raz kluczyka? Bo nie pracuje.

Auto generalnie odpala po 2-3 sec kręcenia rozrusznikiem (długo jak na mój gust)

Czasem zupełnie nie daje się uruchomić. Trzeba poczekać z 30min i wtedy można ją uruchomić.

Problem jest również gdy jest chłodniej, silnik pracuje nierówno i ciężko pali.

 

czujnik temp na komputer sprawdzony. sonda lambda nowa. filtry nowe. pompa paliwa nowa. świece i kable nowe.

 

proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w tym aucie pompa paliwa powinna zapracować po przekręceniu raz kluczyka?

Pompa włącza się razem z rozrusznikiem.

Samo włączenie zapłonu nie uruchamia pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi

 

Nie bardzo wiem jak powinno wyglądać rozpylone przez wtryskiwacz paliwo.

W tym przypadku na pewno nie jest to mgiełka. Na biegu jałowym paliwo wręcz ścieka po gardzieli i przepustnicy. Gdy odłączę sterowanie wtryskiwacza to silnik pracuje jeszcze około 1,5 sec.

Poza tym paliwo nie jest rozpylane równomiernie w kształt stożka.

Czy wtryskiwacz jest do wymiany?

 

Przekaźnik od pompy sprawdzony i jest oki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być jedno z tych:

 

1. regulator cisnienia paliwa - zaciśnij mocno kombinerkami wąż powrotny paliwa przy gaźniku, spróbuj odpalić/przygazować i popatrz na wtrysk czy daje stożek

2. umierająca pompa - sprawdź przepływ paliwa. Powinno byc ok 1L/min. Robi sie to poprzez zworke po wyjeciu przekaźnika

3. walnięty wtrysk

 

Radze to sprawdzić w takiej kolejnosci..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na wtrysk czy daje stożek

Może nie precyzyjnie się wyraziłem. Wtrysk rozpyla w kształt stożka z tym ze w dwóch miejscach stożek zanika ( są dwie przerwy na obwodzie stożka... )

 

Moim zdaniem wtrysk podaje za dużo paliwa paliwa. Silnik bardzo dymi na szaro. Wciśnięcie gazu powoduje stosunkowo niewielkie jego rozpędzanie i nierówno pracuje.

Dzieje się tak gdy silnik jest zimny (zawsze rano).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności