Gość kinabu Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Problem pojawił się dziś rano. Chciałem odpalić auto. Bardzo ciężko kręciło a w rezultacie nie odpaliło. Podłączyłem prostownik. Po dwóch godzinach ładowania było to samo. Podłaczyłem się na krótko od innego auta i nadal chwilę pokręcił zwalniając obroty. Przy drugiej próbie na krótko po przekręceniu kluczyka nie ma żadnego odzewu z silnika. Rozrusznik w ogóle nie reaguje. Co mogło się stać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przymek Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Szczotki się skończyły.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinabu Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Auto wylądowało u elektryka. Padł rozrusznik. Było to dla mnie dziwne bo nigdy z czymś takim się nie spotkałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Kiedyś ten czas nastepuje jak szczotki osiagaja zgon. Ile masz najechane km?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinabu Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 172tys. tyle że miałem kilka "opelkuf" i takie objawy mnie zmartwiły. Koleś zrobił rozrusznik i jest ok. tyle ze 300pln skasował!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Za niecałe 250 zł dałem za nowy rozrusznik JS1158. Cena szczotek nie jest wielka, to podejrzewam że mechanik sporo wziął za robote. Wymieniałem osobiście tą część i musze stwierdzić że umiejscowienie rozrusznika w silniku Isuzu to zemsta japońskich konstruktorów na polskich mechanikach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinabu Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Koleś sapał że ciężko go wymontować. Nie miałem gdzie i jak się za to zabrać wiec cza było zapłacić. Nigdy jeszcze w tym aucie nic nie robiłem. Jak dla mnie za dużo upchane pod maską. W starej poczciwej VA 1.7td jest lepsze dojście ze wzgledu na wiecej miejsca w komorze silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 W Corsie C 1.7 DTi dokonałem tego bez kanału, ale to był mega wyczyn i pora odpowiednia - koniec sierpnia, można było grzebać pod autem. Faktem jest, że wymontowanie rozrusznika w tym modelu nie należy do łatwych, ciasnota, mnóstwo elementów do zdemontowania przed dostaniem sie do rozrusznika, nie wspominając o poszukiwaniu 2 srubki mocujacej czujnik cisnienia atmosferycznego. Teraz chociaz wiadomo jaki cennik jest tej usługi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.