Skocz do zawartości

Serwis/Warsztat skrzynia Easytronic - prosze pomozcie


Gość misyogin

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

kilka lat bylem szczesliwym posiadaczem Corsy C 1.2 z ta skrzynia, teraz jestem nieszczesliwym...

 

Pare miesiecy temu skrzynia zaczela wariowac, nie wrzucala biegow, pokazywala F na wyswietlaczu, czasem wystarczylo odpalic auto na nowo i pomoglo, czasem nie,

w koncu wyladowala u mechanika (ponad 3 mies temu!), ten najpierw naprawial sterownik (?),

a teraz mowi ze w silniczkach przepalily sie hallotrony, ktorych ponoc nie mozna dostac i poleca kupienie calego nowego wybieraka w oplu (ok 2700pln),

 

biorac pod uwage, ze naprawa (przeprogramowanie?) sterownika miala juz kosztowac 1500zl, to opcja z nowym wybierakiem nie bardzo mi sie kalkuluje.

 

Jesli ktos moglby polecic jakis zaklad, jakiegos elektryka w okolicach warszawy, ktory moglby zajac sie ta skrzynia, bede bardzo bardzo wdzieczny.

Przyszla zima i ja bardzo stesknilem sie do mojej Corseczki:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym coś miał do innych niż autoryzowane stacje obsługi, ale z takimi rzeczami najlepiej do opla jechać. Tam nawet jak coś 'popsują' to potem łatwiej dojdziesz swojego niż w takim garażu. Osobiście polecam tego na Radzymińskiej koło M1.

Przerobiłem wszystkie ople w Warszawie i tam jest chyba najbardziej profesjonalne podejście.

Drugie wyjście. Sprzedaj go i kup inny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 12 lat później...

Witam. 

Może ktoś z was coś doradzi. 

Opel Vectra C Kombi 1.8 benzyna Z18XER skrzynia easytronic
Szarpie podczas ruszania, najczęściej na zimnym silniku. Szarpnie, przygaśnie znowu szarpie. Po 10,15 km wycisza się ale do kolejnego postoju. Głuchy stuk pod podłogą na 1/2 i 3 biegu. Efekt końcowy "F" czyli tryb awaryjny, laweta, mechanik, wysoki rachunek a po tygodniu, miesiącu sytuacja się powtarza. Na naprawy już mnie nie stać a auto potrzebne. 
Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Wymienione poduchy, sprzęgło, naprawiony sterownik silnika (podobno zawilgotniał), sterownik skrzyni  sprawny. Skrzynia sprawna, olej wymieniony. Silnik odpala z pierwszego kluczyka nawet w tęgie mrozy i długim postoju. Mechanicy rozkładają ręce, szukają po omacku. 
Objaw ten sam, napraw wiele, ZERO efektów. W serwisie Opla na Połczyńskiej zaśpiewali mi 1,5 tysiąca za diagnozę, odpuściłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności