Skocz do zawartości

Astra H stukanie w zawieszeniu. :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zacznę od tego, że jestem laikiem kobietą w użytkowaniu samochodów a tym samym częściach etc. Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem pierwszego samochodu - właśnie ASTRY H. Przed zakupem samochodu sprawdzałam go u mechanika i zawieszenie było ok, przy jeździe też nic nie stukało a bynajmniej tego nie słyszałam. Od jakiś 3 dni przy wolnej jeździe na nierównej powierzchni słychać stukot jakby ktoś młotkiem gdzieś tam stukał, wydaje mi się, że dochodzi to z prawej strony, ale tego nie mogę poręczyć. Stukania nie słychać przy większej prędkości, nie słychać go na trasie, tylko raczej przy jeździe po mieście. Czy ktoś może mnie naprowadzić co to może być ? Jadę jutro z tym do mechanika i nie chcę aby ów mechanik wykorzystał moją niewiedzę na takie tematy i skroił mnie za rzeczy, które niekoniecznie mogą być problemem.

 

Dziekuję z góry i przepraszam jeśli powieliłam wątek.

Monika

zmieniłem tytuł/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Od jakiś 3 dni przy wolnej jeździe na nierównej powierzchni słychać stukot jakby ktoś młotkiem gdzieś tam stukał, wydaje mi się, że dochodzi to z prawej strony, ale tego nie mogę poręczyć. Stukania nie słychać przy większej prędkości, nie słychać go na trasie, tylko raczej przy jeździe po mieście.

Przegub kulowy wahacza, łącznik stabilizatora może padający amor, podjedź na stacje diagnostyczną i sprawdzą całe przednie zawieszenie i powiedzą co jest do wymiany, mnie za wszystko wziął 30 zł (przód,tył i amory) :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fridek85