Gość Arfi Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Czy minusowa temperatura zewnętrzna ma wpływ na pracę pompy wtryskowej, w porównaniu z temperaturą dodatnią? Czy jeśli samochód super pali w lato, a w zimie nie, to może byćtego przyczyną sama pompa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 niska temperatura ma wplyw na wszystko ale problemy z odpalaniem to raczej nie pompa poczytaj tematy ktore juz sa na forum a jest ich sporo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 kolego zacznij od filtra paliwa i świec żarowych, sprawdz świece jeśli chociaż jedna będzie padnięta to będziesz miał ciężko palić. Ja te dwie kwestie sprawdziłem u siebie i są ok, następny mój krok to przewody przepływowe i trójniki, a potem zobaczymy. Tak jak kolega Gawlak mówi jest mnóstwo tematów na ten temat poszukaj i poczytaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Świece świecą . Sprawdzałem na krótko i iskrzą. Filtr paliwa wymieniany z pół roku temu. A wszystkie inne tematy, to też mam już chyba za sobą . Przepływka, aku, EGR, zaworki podciśnieniowe, wymieniłem przewód prądowy na rozrusznik (muszę jeszcze sprawdzić masę na pompie wtryskowej, ale czy wtedy paliłby dobrze w jesiennych warunkach?). A czy w przypadku braku dobrej kompresji na dwóch cylindrach, zapali na pozostałych czy nie? Pytam, bo miałem ostatnio samochód u jednego magika i powiedział, że nie ma kompresjui na dwóch, ale jak chciałem żeby jeszcze raz sprawdził, to się okazało że jest. Powiedział wtedy, że rano wyprowadzał samochód z warsztatu i się silnik rozgrzał. A różnica była 10 bar, najpierw 20 a potem 30. I teraz już zasiał ziarnko niepokoju u mnie. No i jeszcze jeden problem spowodowany wypowiedziami mechaników. Skąd inąd bardzo znanych i cenionych. Rozrusznik podobno mam bez przekładni i może sobie nie radzić. Tylko, że to jest Bosch 0 001 109 015 zakładany w większości opli. Czy to możliwe, zeby był bez przekładni?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 sprawdź przewody przepływowe i trójniki na przewodach może gdzieś łapie lewe powietrze i się po prostu zapowietrza. ja mam to samo jak postoi całą noc rano jest problem chyba że jest delikatnie na plusie to pali po 3 sekundach kręcenia. albo czujnik temperatury chłodziwa który podaje błędne dane do komputera. to są małe koszta tych rzeczy które podałem i można to samemu w garażu zrobić, jak masz gdzieś w pobliżu serwis BOSCHA zadzwoń zapytaj się ile kosztuje odpowietrzenia układu paliwowego. a ile masz przejechane że kompresji może nie być??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 240 000, ale rok temu wymieniałem pierścienie, bez szlifu cylindrów. Po zmianie pierścieni na każdym było po 30 - 32 bar. A o które trójniki Ci chodzi? O te od zaworków ciśnieniowych? Kiedyś zakładałem pompkę na przewodzie zasilającym paliwa i pompowałem, aż się zrobi twarda. Też nic nie dawało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 o trójniki na przewodach przepływowych tam może też być usterka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 O które przepływowe chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25594 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 ukladu zasilania paliwem kolego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 A może masz jakieś fotki ze wskazaniem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.