Skocz do zawartości

Chyba proste pytanie o pompę


Rekomendowane odpowiedzi

Czy minusowa temperatura zewnętrzna ma wpływ na pracę pompy wtryskowej, w porównaniu z temperaturą dodatnią? Czy jeśli samochód super pali w lato, a w zimie nie, to może byćtego przyczyną sama pompa?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/
Udostępnij na innych stronach

Gość michal20

kolego zacznij od filtra paliwa i świec żarowych, sprawdz świece jeśli chociaż jedna będzie padnięta to będziesz miał ciężko palić. Ja te dwie kwestie sprawdziłem u siebie i są ok, następny mój krok to przewody przepływowe i trójniki, a potem zobaczymy. Tak jak kolega Gawlak mówi jest mnóstwo tematów na ten temat poszukaj i poczytaj.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25708
Udostępnij na innych stronach

Świece świecą :lol:. Sprawdzałem na krótko i iskrzą.

Filtr paliwa wymieniany z pół roku temu.

A wszystkie inne tematy, to też mam już chyba za sobą :lol:. Przepływka, aku, EGR, zaworki podciśnieniowe, wymieniłem przewód prądowy na rozrusznik (muszę jeszcze sprawdzić masę na pompie wtryskowej, ale czy wtedy paliłby dobrze w jesiennych warunkach?).

A czy w przypadku braku dobrej kompresji na dwóch cylindrach, zapali na pozostałych czy nie? Pytam, bo miałem ostatnio samochód u jednego magika i powiedział, że nie ma kompresjui na dwóch, ale jak chciałem żeby jeszcze raz sprawdził, to się okazało że jest.

Powiedział wtedy, że rano wyprowadzał samochód z warsztatu i się silnik rozgrzał. A różnica była 10 bar, najpierw 20 a potem 30.

I teraz już zasiał ziarnko niepokoju u mnie.

No i jeszcze jeden problem spowodowany wypowiedziami mechaników. Skąd inąd bardzo znanych i cenionych. Rozrusznik podobno mam bez przekładni i może sobie nie radzić. Tylko, że to jest Bosch 0 001 109 015 zakładany w większości opli. Czy to możliwe, zeby był bez przekładni?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25706
Udostępnij na innych stronach

Gość michal20

sprawdź przewody przepływowe i trójniki na przewodach może gdzieś łapie lewe powietrze i się po prostu zapowietrza. ja mam to samo jak postoi całą noc rano jest problem chyba że jest delikatnie na plusie to pali po 3 sekundach kręcenia. albo czujnik temperatury chłodziwa który podaje błędne dane do komputera. to są małe koszta tych rzeczy które podałem i można to samemu w garażu zrobić, jak masz gdzieś w pobliżu serwis BOSCHA zadzwoń zapytaj się ile kosztuje odpowietrzenia układu paliwowego. a ile masz przejechane że kompresji może nie być??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25673
Udostępnij na innych stronach

240 000, ale rok temu wymieniałem pierścienie, bez szlifu cylindrów.

Po zmianie pierścieni na każdym było po 30 - 32 bar.

A o które trójniki Ci chodzi? O te od zaworków ciśnieniowych?

Kiedyś zakładałem pompkę na przewodzie zasilającym paliwa i pompowałem, aż się zrobi twarda. Też nic nie dawało.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35966-chyba-proste-pytanie-o-pomp%C4%99/#findComment-25606
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności