Skocz do zawartości

Chyba proste pytanie o pompę


Gość Arfi

Rekomendowane odpowiedzi

Czy minusowa temperatura zewnętrzna ma wpływ na pracę pompy wtryskowej, w porównaniu z temperaturą dodatnią? Czy jeśli samochód super pali w lato, a w zimie nie, to może byćtego przyczyną sama pompa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niska temperatura ma wplyw na wszystko

ale problemy z odpalaniem to raczej nie pompa

poczytaj tematy ktore juz sa na forum

a jest ich sporo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość michal20

kolego zacznij od filtra paliwa i świec żarowych, sprawdz świece jeśli chociaż jedna będzie padnięta to będziesz miał ciężko palić. Ja te dwie kwestie sprawdziłem u siebie i są ok, następny mój krok to przewody przepływowe i trójniki, a potem zobaczymy. Tak jak kolega Gawlak mówi jest mnóstwo tematów na ten temat poszukaj i poczytaj.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece świecą :lol:. Sprawdzałem na krótko i iskrzą.

Filtr paliwa wymieniany z pół roku temu.

A wszystkie inne tematy, to też mam już chyba za sobą :lol:. Przepływka, aku, EGR, zaworki podciśnieniowe, wymieniłem przewód prądowy na rozrusznik (muszę jeszcze sprawdzić masę na pompie wtryskowej, ale czy wtedy paliłby dobrze w jesiennych warunkach?).

A czy w przypadku braku dobrej kompresji na dwóch cylindrach, zapali na pozostałych czy nie? Pytam, bo miałem ostatnio samochód u jednego magika i powiedział, że nie ma kompresjui na dwóch, ale jak chciałem żeby jeszcze raz sprawdził, to się okazało że jest.

Powiedział wtedy, że rano wyprowadzał samochód z warsztatu i się silnik rozgrzał. A różnica była 10 bar, najpierw 20 a potem 30.

I teraz już zasiał ziarnko niepokoju u mnie.

No i jeszcze jeden problem spowodowany wypowiedziami mechaników. Skąd inąd bardzo znanych i cenionych. Rozrusznik podobno mam bez przekładni i może sobie nie radzić. Tylko, że to jest Bosch 0 001 109 015 zakładany w większości opli. Czy to możliwe, zeby był bez przekładni?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość michal20

sprawdź przewody przepływowe i trójniki na przewodach może gdzieś łapie lewe powietrze i się po prostu zapowietrza. ja mam to samo jak postoi całą noc rano jest problem chyba że jest delikatnie na plusie to pali po 3 sekundach kręcenia. albo czujnik temperatury chłodziwa który podaje błędne dane do komputera. to są małe koszta tych rzeczy które podałem i można to samemu w garażu zrobić, jak masz gdzieś w pobliżu serwis BOSCHA zadzwoń zapytaj się ile kosztuje odpowietrzenia układu paliwowego. a ile masz przejechane że kompresji może nie być??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

240 000, ale rok temu wymieniałem pierścienie, bez szlifu cylindrów.

Po zmianie pierścieni na każdym było po 30 - 32 bar.

A o które trójniki Ci chodzi? O te od zaworków ciśnieniowych?

Kiedyś zakładałem pompkę na przewodzie zasilającym paliwa i pompowałem, aż się zrobi twarda. Też nic nie dawało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności