Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Gdy robię krótkie trasy jest cisza ale np. już po około 20 km słychać pisk w prawy tylnym kole nasila się gdy wjadę na jakieś nierówności na przykład dziury ,kocie łby.Klocków jest jeszcze ok 3-4mm.Co to może być coś z hamulcami czy też łożysko (cholera nie rozbieralne bo razem z piastą) robi duży koszt? Jak to sprawdzić? Astra DTL 2000r z ABS na 5 śrub.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 a prowadzenie klocków masz przesmarowane?? w zacisku masz prowadzenie klocków służy do prowadzenie klocków zeby wracały po puszczeniu hamulców??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 O tego nie jestem pewien ale sprawdzę i dam znać. Dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Witam U mnie w astrze też były podobne objawy ale po przedmuchaniu sprężonym powietrzem rejonów prowadnic ustąpiły piski. Zaś po dwóch miesiącach klocki tył zakończyły żywotność i ręczny prawie stał na baczność. Troszkę jest problemów z klockami w astrze II ponoć jeszce więcej gdy kupisz te najtańsze dopiero się zaczyna dźwiękownia>   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 ja u siebie po przeczyszczeniu dałem smar miedziany może też być inny ale musi być odporny na wysokie tęp. po roku czasu materiał ścierny rozsypał się w drobny mak gdy je wyjąłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 U mnie to chyba jednak łożysko bo po podniesieniu auta koło się obraca raczej bez oporów a felga jest gorąca.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.