Gość siezyje87 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Witam, mam pytanie. Czy jest jakas mozliwość zeby sprawdzic czy zawór cisnienia doładowania jest walniety czy turbina... wczoraj byłem u speca na komputerze po podpieciu wyszło ze turbina nie dostaje tyle cisnienia ile powinna.... wiem ze koszt zaworu to jakies 600 PLN + wymiana. I pytanie czy da sie postawic diagnoze dokladna czy to napewno zawór a nie turbo do regeneracji? czy jak beda wymieniac ten zawór da sie sprawdzic stan turbiny?? niestaty nie mam nikogo zeby podmienic zaworki i zobaczyc jaki jest efekt. dodam ze ruszałem tą dzwignią na turbinie w lewo prawo góra dół dosc cięzko chodzi. Czy to wskazuje na zapieczone łopatki i potrzebe regeneracji turbo?? Jak myślicie od czego zacząć od zaworka czy turbiny? Bardzo prosze o pomoc juz 2 tydzien wali z Aśka i zaczynam opadać z sił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36107-zaw%C3%B3r-cisnienia-do%C5%82adowania-problem-astra-17-cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Poszukaj w internecie tematów o czyszczeniu i sprawdzaniu zaworów N75 w autach z grupy VAG. W Oplu jest praktycznie identyczny elektrozawór.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36107-zaw%C3%B3r-cisnienia-do%C5%82adowania-problem-astra-17-cdti/#findComment-24344 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.