Skocz do zawartości

Sintra 3.0-kłopoty z temperaturą silnika


Gość krzysztofsintra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysztofsintra

Witam

Piszę jako nowy użytkownik-więc przepraszam za błędy natury formalnej.

Mimo wymiany termostatu na nowy oryginalny mam wrażenie że duży obieg otwiera się za wcześnie. Temp podczas jazdy 76 stopni. na postoju wzrasta 100-106 załącza went, spada i znów rośnie. W kabinie zimno podczas jazdy,cieplej na postoju. Czy przyczyn szukać w nagrzewnicy? Co to za pompa z przodu przed zbiornikiem wyr.?-jest firmy Bosh.

Pozdrawiam i proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wiesz co Kolego miałem podobny problem, że temperatura była ok 70-80stopni a z nagrzewnicy leciało lekko ciepłe powietrze podczas jazdy a na postoju zimne.A do tego temp. skakała raz na 120 raz na 40. Byłem u kilku "medyków" stwierdzili uszczelkę pod głowicą. No i wymieniłem u jednego z nich ;-) ale efekt tragedia temp. nie wskazuje prawie wcale wskazówka lekko ponad 40, świeci się kontrolka CHECK na dodatek zaświeciła się kontrolka od poduchy. Po podpięciu pod kompa wskazuje jakiś błąd 1110 za niski sygnał czujnika rury ssącej pierwszej. I teraz nie wiem też co dalej robić. Mam tego samochodu pomału po dziurki w nosie szczerze mówiąc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Sintre 3,0 v 6 prawdopodobnie poszła mi pompka wspomagająca pompę wody.Jest ona zamontowana nad chłodnicą przykręcona do przedniego pasa.Na trasie nic się nie dzieje ale jak wjade w miasto to płyn się gotuje. Może mi ktoś wytłumaczyć działanie tego układu chłodzenia?

Dzięki.

 

 

 

 

połączyłem z podobnym tematem / Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Sintre 3,0 v 6 prawdopodobnie poszła mi pompka wspomagająca pompę wody.Jest ona zamontowana nad chłodnicą przykręcona do przedniego pasa.Na trasie nic się nie dzieje ale jak wjade w miasto to płyn się gotuje. Może mi ktoś wytłumaczyć działanie tego układu chłodzenia?Dzięki.

Jeżdżę bez tej pompki od roku i nic się nie gotuje. Oryginalnie włącza się po zgaszeniu silnika usuwając ewentualne korki cieplne.

Jak dla mnie do sprawdzenia:

1. Bezpieczniki.

2. Termowłączniki chłodnicy (jeśli są) + spięcie kostek termowłączników na krótko i sprawdzenie wentylatorów.

3. Drożność chłodnicy i czystość blaszek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dodatkowa pompka wspomagająca w sintrze 3.0 działa tylko po wyłączeniu stacyjki i ma za zadanie odprowadzenie ciepła z silnika po intensywnej jeżdzie. Jest to duży silnik i woda w bloku mogłaby się zagotować więc poto jest ta dodatkowa pompa.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności