Skocz do zawartości

Corsa B majonez pod korkiem


Gość arturb2001

Rekomendowane odpowiedzi

Gość arturb2001

Witam

Ma problem jakieś 300 kilometrów temu padła mi uszczelka pod głowica (objawy przybyło oleju, brak borygo, problemy z nagrzewaniem).

 

Wymieniłem uszczelkę + planowania + olej filtry + termostat

Dziś po przejechaniu około 300 km otwieram maske patrze pod korek a tam majonez bardzo gęsty. Plynu raczej nie ubyło, olej trocho powyżej połowy (nie maiłem czasu aby dobrze obciekł, wcześnie był równo do polowy).

Dodam że dziennie robie 2x po 20 km głównie w korkach i pare razy po 3-5 km.

Co to może być? (mam nadzieje że w związku z temp. otoczenia)

Czy mechanik mógł coś spieprzyć tzn. nie wyczyścił dobrze wszystkiego, źle założona uszczelka??

Dzięki za wszystkie sugestie i

Wesołych Świąt

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu 300 km nie ma prawa być nic na korku.

Bardzo krótkie trasy to co innego bo silnik nie zdąży nagrzać się dobrze ale po tylu kilometrach nie powinno być majonezu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arturb2001

Więc zalecasz podejchać do mechanika i z nim porozmawiać.

Co mógł zrobić źle za slabo dokręcił??

Zaraz idę wyczyści dokładnie korek, i okolice pod nim te ścianki zapamiętam ile jest płynu i sprawdzę olej.

 

Olej w połowie tak jak było po naprawie. Kolor "świeży" płynu może minimalnie ubyło (może układ sie odpowietrzył i spadł poziom?)

Korek i okolice wyczyszczone zobaczym jak to będzie wyglądać za pare dni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem Cintka to taki majonez robi mi się po przejechaniu 1000 km - ale mechanik powiedział żebym nic z tym nie robił , bo nie ma sensu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam silnik, jeźdzę na bardzo krótkich odległościach. Nawet nie zaglądam bo nie chce się denerwować. Jak będzie +8 stopni to majonez zniknie. W wakacje tego problemu nie mam, nie widze sensu aby sie tym przejmować. Z tego co widze, juz druga zimę to płynów mi nie ubywa.

 

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem...

Zrobiłeś trasę 300 km i masz maź pod korkiem, czy zrobiłeś te 300 km od wymiany UPG?

Jesli maź jest mimo trasy 300km to masz marny olej, po takiej trasie nie ma prawa być osadu pod korkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość darkside13

ja miałem w zeszłym roku majonez pod korkiem :beer: a mialem olej castrola 10w40 , teraz jeżdze na GM 10w40 i sprawdzam codziennie czy nie mam majonezu pod korkiem i zero nic a nic :lol: a jezdze tez po krótkich odcinkach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ja miałem w zeszłym roku majonez pod korkiem :beer: a mialem olej castrola 10w40 , teraz jeżdze na GM 10w40 i sprawdzam codziennie czy nie mam majonezu pod korkiem i zero nic a nic :lol: a jezdze tez po krótkich odcinkach

 

Tak samo było u mnie z tym że wcześniej miałem mobile 1.

 

PS. Osz kurde właśnie zobaczyłem date wcześniejszego postu... Przepraszam za odkopanie tematu ;/

Edytowane przez abzuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności