Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Witam. Dzis odebralem samochod z warsztatu po serwisie vevtra 2.0 Dti 2003r ( wymiana oleju , filtru oleju , f .paliwa , f .powietrza wymiana plynu chlodzacego itp a takze skanowanie pracy silnika). Po przejechaniu okolo 25 km wylaczylem silnik 20 min pozniej gdy probowalem ponownie go uruchomic przy roruchu bylo slychac wystrzal podobny do tego jakby cos uderzylo o podwozie podczas jazdy. Przejechalem moze 700m i zapalil sie blad sterowania silnika i program przeszedl w sterowanie praca silnika w stanie awaryjnym. Jednoczensie zapalil sie blad zwiazany z alternatorem. Wylaczylem silnik , po ponownym uruchomieniu blad sie zresetowal ale po przejechaniu 700 m z powrotem zapalily sie te same bledy. Nie slysze zadnego stukotu w silniku , jedyna rzecz ktra zauwazylem to ze poziom plynu chlodzacego jest ponizej minimum okolo 2 cm a przeciez byl wymieniany podczas serwisu. Czy macie pomys co moglo sie stac i co mi zepsuli ?, chcialbym wiedziec przed pojsciem z reklamacja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3640-blad-sterowania-silnia/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 pawel198, co ci tu doradzać zepsuli to niech to naprawią tylko obserwuj co się w ogóle dzieje w komorze silnika bo nigdy nie wiadomo co mogli pomylić i odwrotnie zamontować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3640-blad-sterowania-silnia/#findComment-325495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Przyjrzalem sie dzis temu. Po przegladzie nie dokrecili mi chyba kola pasowego. Spadlo kolo pasowe , te polaczone z alternatorem, prawdopodobie jest wygiete. Ten strzal to prawdopodobnie pasek uderzyl o pokrywe silnika. Bed mnie musieli chyba docholowac bo jak odpale samochod zawsze moze pasek podejsc pod pasek rozrzadu. I tak dobrze ze nie podszedl wczesniej. Pytanie,czy powinni m wymienic tez pasek rozrzadu, i czy powinni mi zwrocic kaseza serwis?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3640-blad-sterowania-silnia/#findComment-325387 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 pawel198, ty nie masz paska rozrządu tylko lancuszki i one się nie wymienia tylko ten pasek do alternatora niech wymienią , dobrze że ci nic nie porozwalało tak to jest z kiepskimi serwisami raz mnie to śrubę urwali na wale która trzyma koło pasowe bo pomylili nie wiedząc że tam jest lewy gwint :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3640-blad-sterowania-silnia/#findComment-325269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Dzieki Brzoza Odebralem dzis samochod z serwisu ale i tak musialem i zaplacic za wymiane kola pasowego i za pasek. Ta guma z kola pasowego pekla i wyszla a kolo sie rozpolowilo. Oni caly czas twierdza ze to nie ich wina tylko ze poprostu mialem pecha. Czy to mozliwe, z drugiej strony jak robili skan to gdyby cos bilo to powinno to byc widoczne na kompie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3640-blad-sterowania-silnia/#findComment-325111 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.