Skocz do zawartości

Astra F Pompa wspomagania - usterka?


Gość sagemik1989

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sagemik1989

Jak sie ucisza za kilka sekund, to nie ma obaw.

Jakby coś było nie halo, to na ciepłym by też piszczało.

Ale jestem w szoku.. patrze na bagnet a tu olej na minimum.. jakies 2miesiace temu mialem wymieniany olej i wtedy nie sprawdzalem poziomu i lekki ochrzan od taty ze olej zawsze po wymianie trzeba sprawdzic i dolac bo filtr troszke pochłania no ale mniejsza z tym dolałem oleju i ŚWISTU BRAK kompletna cisza silnik chodzi mega ciuchutko.

 

A ta pompa to niech narazie jest jak jest nic nie działac?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tylko delikatnie się "spociło"

co nie byłoby tragedią

Oczywiście możesz pompę przetrzeć

i co jakiś czas kontrolować co się dzieje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sagemik1989

Może tylko delikatnie się "spociło"

co nie byłoby tragedią

Oczywiście możesz pompę przetrzeć

i co jakiś czas kontrolować co się dzieje.

no własnie tego się wytrzeć nie da po jest 'spocone' ledwie ledwie szmatka którą to chcę osuszyć ledwie co jest wilgotna ledwie co..

 

takzę jesli to jest takie spocenie to czekać do wiosny z tym? to mi się zaczeło robić na jesień pierwszy raz wtedy zauwarzylem takie spocenie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sagemik1989

No to zerkaj tam co jakiś czas i w razie czego kontroluj poziom płynu,

a w razie pogorszenia - będziesz działał

płyn jest ok czyli gdy zimny jest do pierwszej dolnej kreski na mierniku a gdy nagrzany jest do drugiej kreski wyzej czyli w normie kolor płynu jest taki pomarańcz/żółty coś takiego.

kilka kropek na śniegu wykapałem by zobaczyć kolor bo w palcach ciezko a na śniegu super było widać także chyba wymiana sie nie szykuje skoro taki kolor co?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Też mam problem z pompą wspomagania. Poci się od jakiegoś czasu, ale teraz zaczęła już piszczeć. Jak psikne biały smar w spreju z wierzchu na wałek pompy to na sekundę przestaje piszczeć. Wiecie jakie są wymiary tego uszczelniacza? Myślę że wymiana by pomogła. Uszczelniacz wciska się od strony koła pasowego? Czy trzeba wyjąć wałek i od wewnętrznej obudowy pompy wcisnąć(chociaż to wydaje mi się niemożliwe raczej :drunk: )? Wszystkiego dobrego w nowym roku ! :drunk::wino::wino::drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość sagemik1989

Ok kupilem uzywana pompe z pobliskiego szrotu, gwarancja tydzien, wymienilem od razu pasek klinowy bo zajechany byl kompletnie. Autko bardzo ladnie sie pracuje bez dodatkowych swistow:)

 

Pompa 150zl

Pasek 35zl

Robocizna 50zl

Plyn pompy 30zl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności