Skocz do zawartości

nowy samochod, nowe problemy, nie odpala


Gość Jachac

Rekomendowane odpowiedzi

Było dużo na ten temat niestety nie znam się aż tak na samochodach, ze ktoś mi napisze o jakimś problemie, a ja już sam rozkrecam cały silnik i naprawiam, może najpierw opisze mała "historie" mojej vectry B

 

Od poczatku zimy paliła normalnie, nadeszła noc z najwiekszym mrozem vectra postała i już rano nie miała zamiaru odpalić, postała jeszcze z 3 dni kreci kreci ale nie załapuje i tyle, tak wiec vectra poszła do mechanika, najpierw dostałem ciekawą porade "panie ten samochód pali tylko w wiosne i lato, poczekaj do wiosny" no ale wzieli go postał u nich w garazu około 2-3 dni podobno nic nie robili tylko ja ogrzewali, no i niby elektryk zobaczył do sterownika czy coś takiego ale chyba nic tam nie robił, po tym jak u nich postala zaczeła odpalac, stała pod blokiem noc, a na drugi dzien pojechalem do Zakopanego tam stała dzien i tez odpaliła, wróciłem do Warszawy, postała jedna noc pod blokiem i rano juz nie miała zamiaru odpalić ZNOWU jak na poczatku. WAŻNE bo pewnie ma znaczenie, na poczatku tej histori vectra tylko kreciła i nic wiecej, a po powrocie z yakopanego, za pierwszym razem kreciła, tak jakby na sekunde odpalała i gasła, przy nastepnych próbach tylko już kreciła bez odpalania, postała znowu dzień i to samo, odpaliła na sekunde i zgasła za pierwszym razem i przy nastepnych razach tylko kręciła.

 

Pisze tu, a nie lece do mechanika bo znowu wezma kase a pochodzi vectra 2 dni

 

Do diesla kazali mi dolac 2 litry benzyny gdy od nich odbierałem samochod i tak zrobiłem jezdziła, potem po powrocie była na samym dieslu gdy znowu przestała odpalać, to dolałem litr benzyny ale nic nie dało

 

Pomocy dodam że od tygodnia jest temperatura na +

 

Nawet gdy kreciłem po 30 minut na podłączonym aku nic nie odpala

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach