Gość jacusslavus Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 astra 2, 2008, 1.4, filtr kabinowy wymieniony w tym roku. wszystkie wozy jakie widze maja czyste szyby. Moj opel jak co roku, poprzedni tez ( rocznik 2000), ma szyby zalodzone, zarzygane od wewnatrz. Musze miec diamentowa skrobaczke zeby cos odskrobac. rano robie sobie szpare jak w czolgu i jade. lod wlazi od przodu do tylu. Wiem juz ze to slaby pkt opla, czy jest sens wyjecie filtra kabiny. poprosze o jakies rady. moja siostra kupila sobie ostatnio renault thalia 1.2 Nie ma ani grama szronu na szybach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam. Wiem juz ze to slaby pkt oplaTo bzdura kolego. Pewnie klapka zamykania wlotu powietrza jest zerwana i działa nawiew wewnętrzny tylko. Słuchałem nie dawno w turbo że do tego by szyby nie parowały dobry jest szampon dziecięcy. Za równo w moim kadziu jak i u syna w astrze II szyby są suche. Często pomaga wywalenie na zimę filtra kabinowego bo on przeważnie nie jest czysty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlotyorzech Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Sprawdź, czy nie masz włączonego obiegu wewnętrznego, miałem podobnie, przypadkiem wcisnąłem i tak jeździłem. A przed odstawieniem nagrzej i wywietrz, u mnie pomaga, nie mam garażu. Jak masz garaż to można uchylać szybę by wilgoć wyparowała.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 pewnie masz full wyigloci w aucie wez jej sie pozbadz na poczatek rozloz gazety na podlodze pod dywanikami i wymieniaj je regularnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paull Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 W paru autkach, których właściciele nie wietrzyli wkładałem dmuchawę parę min. ogrzało się otwierałem drzwi, bagażnik i tak parę razy po 2 godz. autko suche i szyby nie parują i nie zaszraniają się. Podstawowym błędem jest nie wietrzenie auta cały czas szyby zamknięte i wilgoć wnoszona butkami. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekc Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ja jednak dodam ze problemy z szybami ( parowanie ,zamarzane) często wystepuje w oplach ,ale na to ma wpływ kilka czynników- nie wietrzenie, zawilgocone auto - mokre dywaniki , włączony obieg wewnętrzny, filtr kabinowy, ale nikt nie wspomniał o wlotach powietrza, które niestety ze względu na umiejscowienie mogą być narażone na przedostanie się do nich śniegu (szczególnie podczas wymiatania pomiędzy maską a szybą w trakcie odśnieżania) i tutaj problem nieuchronny - pomimo obiegu zewnetrznego do środka zasysane jest powietrze wraz z wilgocią - niestety   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 ale nikt nie wspomniał o wlotach powietrza, które niestety ze względu na umiejscowienie mogą być narażone na przedostanie się do nich śniegu (szczególnie podczas wymiatania pomiędzy maską a szybą w trakcie odśnieżania)Tak mają nie tylko Ople ale masz rację. Mimo to trzymanie mokrych szmatek, Dywaniki nie gumowe to wszystko działa na naszą nie korzyść.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nihlus Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 A czy ktoś mógłby powiedzieć jak wygląda element odpowiadający za przełączanie obiegu wewnętrznego w Astrze G? Podejrzewam że u mnie mógł się zawiesić/nie działa ten element i mam cały czas włączony obieg wew. Fajnie by było jakbyście podrzucili fotkę z zaznaczonym elementem AG bez klimy z nagrzewnicą Delphi rok 99.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 A czy ktoś mógłby powiedzieć jak wygląda element odpowiadający za przełączanie obiegu wewnętrznego w Astrze G?Przełączasz włącznikiem umiejscowionym obok przycisku ogrzewania tylnej szyby. Gdy dasz nadmuch na drugą prędkość a pokrętło ustawisz tak aby dmuchało na kratki na tułów to włączając obieg wewnętrzny usłyszysz głośniejszą pracę wentylatora.Będzie to oznaczać że przysłona działa. A jak wygląda to dowiesz się przeglądając ten temat. http://forum.opel24.com/wymontowanie-dmuchawy-powietrza-vt36980.htm?highlight=panele Umiejscowiona jest za schowkiem przed pasażerem,aby się do niej dostać musisz go zdemontować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.