Skocz do zawartości

Ciężko mi odpala rano albo po dłuższym postoju! Vectra Dti


Gość Kris504

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno zakupiłem Vectre B 2.0 DTI. Mam problem z odpalaniem rano lub po dłuższym postoju,chociaż zdażają się dni że odpala normalnie, Gdy już odpali to pózniej nie ma żadnych problemów z odpalaniem i pracą silnika.Kilka nocy zawalonych w garazu i dalej to samo.Wymienione przelewy,wymienione uszczelki w filtrze paliwa, i filtr paliwa swiece zarowe sprawdzone lacznie z przekaznikami,czyszczenie smoka w zbiorniku paliwa,podlaczona do kompa zero bledow.Po czyszczeniu smoka i wymianie uszczelek w obudowie filtra paliwa palila rano jak strzala.Jeden dzien postoju i znowu to samo.Nie mam pojęcia jaka to może być przyczyna, proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzał kolega trawersy wtryskiwaczy inaczej zwane uszczelniaczami wtryskiwaczy? Wpisz do szukajki trawersy i poczytaj. Jeśli wykluczysz tutaj nieszczelność to jedź do speca od pomp wtryskowych i niech on podłączy pod komputer i sprawdzi parametry pracy pompy wtryskowej. To że komputer nie pokazuje żadnego błędu nie oznacza że wszystko jest git. Może np. nastawnik kąta wtrysku szwankować i przy niskich temperaturach silnika i otoczenia może pojawić się problem z rozruchem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Znajde jakiegos normalnego mechanika zeby mi to sprawdzil bo u nas w kolo tutaj pelno statystow wszystko wymieniaja metoda a moze to albo tamto.A mozna tak rano pilowac pompa calkiem nie dostanie po grzbiecie?:(:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolega ma racje jedz do speca od pomp. Ja miałem te same obiawy co ty , straciłem tylko czas i kase na szukanie awari , Wymieniałem wszystko co ty , jak w końcu trafiłem na dobrego fachowca okazała się pompa i zapłaciłem za regeneracje 1500 :)!! ale samochód jeżdzi już drugi rok i jest ok . Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozna tak rano pilowac pompa calkiem nie dostanie po grzbiecie?:drunk::)

dostanie, jeśli się zapowietrza to na pewno dostanie. Praca bez paliwa bardzo jej szkodzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niedawno zakupiłem Vectre B 2.0 DTI. Mam problem z odpalaniem rano lub po dłuższym postoju,chociaż zdażają się dni że odpala normalnie, Gdy już odpali to pózniej nie ma żadnych problemów z odpalaniem i pracą silnika.Kilka nocy zawalonych w garazu i dalej to samo.Wymienione przelewy,wymienione uszczelki w filtrze paliwa, i filtr paliwa swiece zarowe sprawdzone lacznie z przekaznikami,czyszczenie smoka w zbiorniku paliwa,podlaczona do kompa zero bledow.Po czyszczeniu smoka i wymianie uszczelek w obudowie filtra paliwa palila rano jak strzala.Jeden dzien postoju i znowu to samo.Nie mam pojęcia jaka to może być przyczyna, proszę o pomoc.

Ja mam ten sam problem, zdażył mi sie dwa razy raz latem i raz dziś rano. Rozrusznik kręcił silnik już miał zamiar odpalić odpuściłem kręcenie rozrusznikiem, silnik nie odpalił, ponowne próby uruchomienia nic nie dały, padła bateria, zero błędów, też nie wiem co może być przyczyną. Dodam że odpalała bez problemu nawet przy - 26st. jeżdżę nią codziennie a tu dziś taka niespodzianka :). umówiłem się na piątek do speca od diesli i zobaczymy co jest grane. Może wy macie jakieś sugestie :)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

niedawno kupiłem vectre c 2.2 dti y22dtr z 2002r.

Przy kupnie wszystko ładnie pięknie,po powrocie do domu i kilku godzinach postoju zaczęło się moja vectra nie chciała już odpalić.kręciła bardzo krótko,jakby odcinało coś rozrusznik. Kręci chwilę,jak juz sie wydaje że załapuje to wszystko ucina.Po kilku próbach zapaliła.Potem powtarzało się to już regularnie ale zawsze jakoś odpalała,oczywiście nie bez problemów.Jak ciepła to chodzi i pali jak złoto,jak zimna to kaplica,nie chce odpalić,czasami zaczyna chodzić jak traktor,po chwili wszystko ok.jak ja potraktują troche plakiem to odpali ale musze trzymac noge na gazie aby nie zgasła.Przy tym kopci białym dymem drażniącym w oczy.wymieniłem czujnik wału korbowego,przelewy.I nic.Prosze o pomoc,czy to ewidentnie pompa(dwuwtykowa)czy może to coś innego?wyskakuje błąd położenia czujnika wału korbowego i wałka rozrządu tylko.a wymieniłem go dla pewności 2 razy na boscha.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności