Gość 8860 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Cześć. Nie działa mi 1, 2, 3 bieg mocy dmuchawy - nawiewu kabiny, działa tylko 4 i 5. Czy to jest problem z wiatrakiem czy przełącznikiem, co mogło paść i jak to sprawdzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Na górze strony jest SZUKAJ-ka http://forum.opel24.com/search.htm z której chyba jeszcze nie korzystałeś. Wpisz w nią np rezystor dmuchawy i przejrzyj wyświetlone tematy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 8860 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Tak, przekopałem wszystkie tematy ale u mnie jest dziwna sprawa ponieważ mi działa przedostatni i ostatni (najszybszy) bieg dmuchawy. A wcześniejsze nie działaja więc nie wygląda to na opornik dmuchawy czy wyłacznik termiczny. hmmm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Może to wina samego przełącznika ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 mi działa przedostatni i ostatni (najszybszy) bieg dmuchawy. A wcześniejsze nie działaja więc nie wygląda to na opornik dmuchawy czy wyłacznik termiczny. hmmm właśnie widać jak czytałeś , to są właśnie typowe objawy spalonego rezystora ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 8860 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 OK, widziałem faq na temat bezpiecznika, wymiana to dosć prosta sprawa, muszę go w najbliszych dniach wyciągnąć i sprawdzić jego wartość. Chyba że znacie wartość opornika. Jeśli nie, napiszę jaki był efekt.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 8860 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Temat dokładnie wyglądał tak; Mam 4 biegowy regulator dmuchawy a nie 5 jak napisałem. jest 1, 2, 3, 4. Nie działał 1 i 2 bieg. Kupiłem wymagany termistor który był gdzieś opisany w FAQ. Okazało się ze moja Astra I F ma gdzie indziej regulator dmuchawy i inaczej wygląda. Astra I F ma regulator zielony i znajduje się w komorze silnika w podszybiu pod filtrem przeciwpyłkowym, Astra II ma regulator metalowy (blaszany) i ma w kabinie za schowkiem przedniego pasażera. W moim zielonym wymieniłem termistor i zaczął działać tylko bieg ostatni 4 więc kiszka. Więc kupiłem używkę regulatora dmuchawy (ok. 30 PLN) z rozbitej Astry F, wymieniłem - nie działał wogóle. Przeczyściłem styki jeszcze raz - zaczał dziłałać. Mam wszytkie biegi: 1, 2, 3 i 4. pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.