Gość MisiekDG85 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Witam niedawno zaświeciła mi się kontrolka na desce rozdzielczej , podłączyłem komputer i znalazł błąd P0447 mówiący o pochłaniaczu par paliwa i awarii sterowania wentylatora , moje pytanie brzmi czy jest możliwość że przy załączeniu wentylatora w kabinie plusowa klema robi sie bardzo gorąca i jaka jest tego przyczyna , dodam że klemy i wszystkie połączenia akumulatora z masą są wyczyszczone . pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 plusowa klema robi sie bardzo gorąca i jaka jest tego przyczyna , dodam że klemy i wszystkie połączenia akumulatora z masą są wyczyszczoneZwróć uwagę czy bezpośrednio po rozruchu silnika też jest gorąca. Może też być słaby styk między kablem a klemą. Ps. popraw błąd w tytule   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiekDG85 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 styk jest dobry , problem zaczyna się wtedy kiedy załączam wentylator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiekDG85 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 problem rozwiązany kabel który idzie do alternatora po oskalpowaniu z izolacji okazał się sztukowany (poprzedni właściciel coś kombinował ) po wymianie problem znikł temat uważam za zamknięty   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.