Gość Tomikk Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 oby GM się dołożył do naprawy, bo to jakaś porażka.. rok temu łożyska w skrzyni biegów miałem wymieniane.. też po gwarancji ale miesiąc wcześniej byłem na przeglądzie w ASO.. w tym roku już nie byłem.. miałem nadzieję, że skończą się te awarie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-529812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Jesli nie masz trzeciego przegladu zrobionego w ASO to nie liczylbym na refundacje niestety.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-529896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Kompletny kolektor kosztuje mniej niz sama przepustnica. Nikt do konca nie wie co jest powodem tego bledu. W kolektorze jest zaworek grzybkowy, ktory sie urywa i moze powodowac wlasnie ten blad. czyli problemem nie jest przepustnica tylko kolektor dolotowy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-529976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Na kilkanascie przypadkow, ktore przeszly przez moje rece tylko raz, pomogla wymiana przepustnicy,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-530086 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 W kolektorze jest zaworek grzybkowy, ktory sie urywa i moze powodowac wlasnie ten blad. Marcov a możesz coś bliżej określić co to za zaworek i jak mam go namierzyć??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-530338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomikk Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 byłem w ASO, wyczyścili przepustnicę i póki co od tygodnia nie zaświeciła się już ta kontrolka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-531437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ragless Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam A może ktoś maiał podobny problem do mojego?Posiadam Opla Astrę J z silnikiem 1.4T (103kW/140KM) J z 2011 z przebiegiem 30000km świeżo zakupioną i po przejechaniu ok 200km po zakupie pojawił się problem a mianowicie drgania przenoszące się do wnętrza podczas postoju na rozgrzanym silniku ( wskaźnik pokazuje 90 stopni) i na biegu z wciśniętym sprzęgłem większe drgania i na neutralnym też ale mniej ( skrzynie manualne 6 biegów ) Biegi wybiera się dobrze, przy odpalaniu nie ma hałasu - (stuków puków brak) , rusza się ok. podczas jazdy i ruszania drgania ustępują. Silnik pracuje regularnie na obrotach 800 ( wskazówka na obrotomierzu nie skacze trzyma się sztywno ) Silnik pracuje równo wtryski też cykają równo, turbina nie hałasuje ładnie się wkręca, przy przyśpieszaniu nie ma żadnych objawów stukania czy pukanie i innych hałasów też nie ma i teraz pytanie co to może być Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez Ragless   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-531837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość atb30 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Witam. Jestem użytkownikiem ASTRA IV 2010 1,7 CDTI 110 KM od jakiś dwóch lat. Na początku problemy z filtrem cząstek stałych (głównie miasto i obwodnica). Po opanowaniu całego procesu wypalania, było lepiej. No może tak mi się wydawało. Potem czyszczenie całego kolektora dolotowego (zasmolony) + pęknięcię rury intercoolera (koszt prawie 1000 PLN). Potem prawie rok spokoju i znowu informacja (podczas jazdy na autostradzie) AWARIA POJAZDU - SKONTAKTUJ SIĘ Z SERWISEM. I tyle. Mając już poniekąd doświadczenia w tego typu sytuacjach gaszę auto wyjmuję kluczyk i po ponownym odpaleniu jest ok. Żadna kontrolka (CHECK ENGINE) nie świeci. I tak sobie myślę, że to pewnie jakaś pierdoła, ale pomimo wielu atutów chyba najwyższa pora zmienić ASTRĘ na inne auto. Edytowane 26 Maja 2014 przez atb30   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-540098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 sczytaj błedy i będziesz wiedział co jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-540112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość atb30 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witam. Chciałem, ale MECHANIK wyjechał na wakacje Przez OBD na smarfona nie mogę - nie chce współpracować z OPLEM. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/15/#findComment-540114 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.