Skocz do zawartości

1.7 dti Isuzu


Gość basteq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jako świerzak.

Jest taki kłopot:

1. niewyciśnięcie (właściwie dotknięcie) sprzęgła powoduje wzrost obrotów silnika ktory czasem faluje czasem się utrzymuje (skoki 300-800) a czasem opada i jest już git.

2. przy przekroczeniu 1800-2200 (różnie bywa) obrotów silnik zaczyna terkotać tzn. inaczej pracuje niż normalnie.

3. komputer nie wywala błędów jedyne co zobaczył szpec od opla to kąt wtrysku jest trochę za duży ale niby w granicy.

4. po przekroczeniu 2500-3000 obrotów dymek z rurki staje się ciemniejszy

Poz. 3 i 4 prawdopodobnie są ze sobą ściśle powiązane.

Dzięki za ewentualna pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na uszkodzenie turbiny. nie jestem pewien ale troszke mi to zalatuje początkami "choroby szalonego diesla". Być może ta dziwna praca ma zwiazek z nie szczelnościa turbiny a ciemny dym ze spalaniem oleju, sprawdzałęś poziom ? No i te skoki obrotow noga pasować

 

Pierwszy lepszy link z googla na ten temat

 

http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/05/25/choroba-szalonych-diesli.aspx

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności